שלוש שנים בלבד אחרי שעלתה לראשונה על במת ה"אקס פקטור" וביצעה את "HURT" של כריסטינה אגילרה במבטא עברי כבד וחינני, מתיישבת עדן בן זקן בכיסא השופטים של ה"אקס פקטור". העונה השלישית של האקס פקטור נמצאת בחיתולים, ובפאנל השופטים עתידים לשבת שירי מימון, עברי לידר, משה פרץ וסאבלימינל שיחליף את רמי פורטיס. בן זקן תחליף את השופטת שירי מימון שנמצאת בחודש התשיעי להריונה, ותיאלץ לצאת לחופשת לידה מצילומי התכנית.

הידיעה שהתפרסמה היום (שלישי) מפתיעה במיוחד לאור העובדה שבשבוע שעבר דיווח ערוץ 10 בתכניתו של גיא פינס כי הזמרת בת ה-23 מתמודדת מול נועה קירל בת ה-16 על תפקיד המחליפה, וכי מקורבים להפקה מסרו שהשופטים הוותיקים הטילו וטו על המועמדות בשל גילן הצעיר והחשש להראות ארכאיים ומיושנים לידן.





זו לא הפעם הראשונה בה מתמודד בתכנית שירה עושה את המעבר לכיסא השופטים, כזכור שירי מימון עצמה התמנתה לשופטת 10 שנים אחרי שהתמודדה מול נינט טייב בגמר העונה הראשונה של כוכב נולד, גם הראל סקעת הגיע מבמת ניצנים המיתולוגית לכיסא השופט של "הכוכב הבא" 12 שנים אחרי גמר העונה השניה של כוכב נולד.

במובנים אלו, עדן בן זקן שברה את השיא מבחינת המהירות בה עברה מהאוברול המנומר ב-30 שקל, לתפקיד המנטורית שצריכה להדריך זמרים צעירים - שלוש שנים בלבד. מלכת השושנים אומנם עשתה דרך ארוכה בתקופה הקצרה, הייתה אחראית ללא מעט להיטים ואפילו כבשה את קיסריה, אך האם הוותק שלה יספיק כדי החזיר בתואר מנטורית? יהיה מעניין לראות את מלכת השושנים עושה "דיג'יגדל" בפריים-טיים של ערוץ 2.