הזמרת והיוצרת דנה ברגר, נערה מתבגרת בגיל 46, מספרת על הקריירה המצליחה ועל שיתוף הפעולה עם ליאור אשכנזי לטובת צילומי קליפ חדש: "ליאור אשכנזי הוא כוכב אמיתי. צלצלתי אליו כמו ילדה מתרגשת ולהפתעתי גיליתי שגם הוא מתרגש. הוא היה הקאסט המושלם. הקליפ דן בנושא ההתבגרות שלי".

"אני בת 46 ואמש שוחחתי עם בני בן השמונה על כך שאנשים מבוגרים מתביישים בקמטים שלהם", אומרת ברגר. "סיפרתי לו שאצל האינדיאנים מתגאים בקמטים שלהם כסמל לחוכמה בעוד שאצלנו ישנן המון פרסומות להעלמת הקמטים. אני כבר לא נראית כמו נראיתי פעם, אני חושבת שאני נראית טוב יותר היום. המראה שלנו הוא השתקפות של הלב שלנו. העבודה האמיתית בחיים שלנו היא עבודה פנימית ואיך הקיף את עצמנו באנשים שאוהבים אותנו ולעשות את העולם הכי טוב שיש ולעשות את הדברים שאני הכי אוהב לעשות".



"את השיר כתבתי במהלך צוק איתן כשנפל טיל בסמוך למגורינו במושב",
 מספרת הזמרת על כתיבת השיר "זו הייתה חוויה מזעזעת בשבילי. אני יודעת שיש אנשים שחיים ככה ומידי פעם המציאות מזכירה להם שאלו הם החיים שלהם. בשבילי בתור ירושלמית שחזרה למושב בהרי ירושלים לא ציפיתי לחוות את הדבר הזה. לא ציפיתי שייפול טיל ליד הבית שלי ושנשמע רעש שכזה".

"בקליפ ישנו זוג שחובה משבר של בגידה ובסוף יש סגירת מעגל של רגיעה עם רגע אמיתי של המשקפים והספר במיטה שמסמלים את חיי הנישואים שכוללים משברים" היא מספרת על הקליפ "הבמאי שכתב יחד איתנו את הקליפ הלך עם זה עד הסוף. אפשר לומר שיש גם הומאז' לסדרה 'בית הקלפים' על אנשים קרים ומחושבים ששוכחים להרגיש בפנימה. יש גם מחווה לסרט 'CLOSER' בו סצנת הסיום בה רואים את המשקפיים על הכרס של הבן זוג. להקת 'רדיוהד' שבאים לארץ כתבו בשירם ' NO ALARMS AND NO SURPRISES'. אלה החיים".



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן