"ברור שהתביישתי על הפרשה, עשיתי טעות ומגיע לי עונש, אין מה לעשות", כך אמר הזמר משה פרץ, שהתייחס לפרשת העלמות המסים בה הסתבך. פרץ התייחס לפרשה בראיון שהעניק לעיתונאי צחי קומה, וישודר הערב (חמישי) בערוץ 2. הזמר סיפר על הרגע בו התפוצצה הפרשה בתקשורת: "היה חשוב לי שההורים שלי יירגעו ויהיו בסדר. הם שמעו את זה לראשונה מהחדשות. אמא שלי שמעה את זה כמו כולם, היו איזה שמונה שבע שעות ניתוק שלא דיברתי איתה כי לא היה לה סלולרי, ואז התקשרתי אליה וחזר לה האוויר". 



"נסעתי לטבריה ישר להרגיע אותה. יש משהו בזה שכשאתה רואה את הבן שלך אתה רגוע ויודע שלא לא קרה כלום", הוסיף כוכב הזמר הים תיכוני. 



משה פרץ בבית המשפט, הבוקר. צילום: אלוני מור



בנוגע ללקחים שהפיק מהפרשה טען פרץ: "הפקתי לקחים של התנהלות ואני זה שמחליט. שיניתי הכל, אני המנהל של הכל ואני מחליט. אבל יש לי אנשים במשרד שלי שכל אחד עושה מה שהוא הכי טוב בו". פרץ הדגיש שהוא ממש לא חושב ש"חיפשו אותו" בפרשה: "ממש לא, עשיתי טעות שמצאו ומגיע לי גם עונש אין מה  לעשות". 

פרץ סיפר על האבהות ששינתה אותו ואמר: "התרגשתי שנולדו לי הילדים, אנחנו מאוד בכיינים בבית. כל סדר היום שלי השתנה, הכל זה הילדים שלי".

כזכור, משה פרץ, אחד מהזמרים הפופולריים ביותר בישראל, הורשע בשנה שעברה בהעלמת מס בהיקף של מיליון שקל ובהתחמקות מתשלום מס ערך מוסף בסכום של 140 אלף שקל. התביעה ביקשה עונש מאסר בפועל גם למען יראו וייראו, אבל בסופו של דבר נאלצה להסתפק בעבודות שירות. 
פרץ לפני החלטת ביהמ"ש, הבוקר. צילום: אבשלום ששוני
 
 בית המשפט קבע כי הזמר לא יכנס לכלא, ובכך קיבל למעשה את בקשתו של הזמר, שהודה במעשים המיוחסים לו. פרץ קיבל עונש של כארבעה חודשי עבודות שירות, וקנס של 60 אלף ש"ח, ועל פי החיוך שהיה על פניו בסוף הדיון, ניכר היה כי רווח לו שהוסר החשש לפיו יהיה מאחורי סורג ובריח.