משהו משונה עובר על איתי לוי. לאחר המגה להיט המצוין "מסיבה בחיפה", לוי התנסה בלא מעט סגנונות מוסיקליים שלאו דווקא אופייניים לו ודי קפא על שמריו. לאחר הניסיון הכושל לתפוס להיט עם "פרח בשממה" שהגיע אמנם למיליון צפיות אך נעלם כמו שהגיע, לוי מנסה לחזור למקורות של "מסיבה בחיפה" ובמקום האולטראס חובר לעומרי 69 סגל (שיצר כמה שירים בינוניים ומטה לליאור נרקיס ואלון דה לוקו) ו-HEVI LEVI (מי?) לשיר שאמור לשלב סוג של רגאטון מסולסל עם היפ הופ בשם – "הלו מאמי".

 
אם נניח לרגע בצד את הליריקה הזולה והתפלה והנסיון החרוש יתר על המידה לרכב על גל שהולך ודועך, הלחן מונוטוני מדי, הפזמון לא קליט והשיר למעשה הוא כדור הרדמה נהדר למי שסובל מחוסר שעות שינה. 

 
ללוי יש קול מצוין אבל בחירת השירים שלו לאחרונה פשוט מכעיסה מדוע הוא בוחר לבזבז את כשרונו על שירים חסר תכלית וטעם (בניגוד לשיריו הקודמים) ומעדיף להוציא שירים בכמות מסחרית שרק מורידים מערכו ומזלזלים בו ובמאזינים. 
 
 
מקווה שכשיופיע בקיסריה בעוד כחודשיים, יגנוז את ההקלטות שהקליט בתפזורת לאחרונה ויבצע את שיריו המוכרים, מהימים בהם היה זמר שבחר בקפידה שירים ולא רץ לאולפנים העיקר בשביל להקליט עוד ועוד שיר ללא רגש ונשמה. 

איתי לוי. צילום: אבירז רז, יח"צ
איתי לוי. צילום: אבירז רז, יח"צ