דניאל אסייג, בנו של הקומיקאי שלום אסייג, מפתח קריירה עצמאית ויחד עם השחקן עדי אלון משחרר סינגל חדש בשם 'מתחיל הקיץ'. על הסדרה 'שנות השמונים' מספרים השניים: "זו אחת העונות עם הביקורות הכי טובות וגם הרייטינג מעולה. אנחנו צופים בפרקים יחד ורואים את התוצאה בפעם הראשונה במהלך השידור. בסדרה הזאת, לעומת סדרות אחרות, מאפשרים לנו להוסיף ולאלתר. יצאו בסדרה אילתורים מגניבים ואנחנו מזהים אותם כשאנחנו צופים מהבית ונהנים נורא".



על החיבור בין השניים מספר אסייג: "היו צרכים להתאים לי אח לסדרה, נפגשנו פעם ראשונה באודישנים ונוצר חיבור. עדי היה אז ילד חמוד שהגיע עם אמא שלו לאודישן. הוא היה בכיתה י'-יא' וממש גדלנו יחד. אני מצד אחד הורה בעצמי אך גם ילד בעצמי. אני דואג לשלב בין הדברים". עדי העיד על אסייג: "אני חווה את דניאל משני הצדדים, מצד אחד אני רואה אותו איתי כחבר ומצד שני אני רואה את ההתנהלות שלו עם הילד שלו ופתאום רואה שהוא גם אבא".




על השיר 'מתחיל הקיץ' מספר דניאל: "אני מתעסק במוזיקה באופן צדדי. יצא לנו הרבה פעמים לשיר יחד. כשכתבתי את השיר ניגשתי לעדי כדי שנבצע אותו יחד. הפקנו קליפ בצילום של 16 שעות. עבדנו על ההפקה המוזיקלית. את השיר כתבתי והלחנתי עוד עם הטלפון הנייד ורק כשעדי הגיע ניגנתי אותו לראשונה על הגיטרה עד שהגענו לתוצר המוגמר.



עדי אף התייחס לצילומי הסדרה 'נעלים' ו'מטומטמת': "זו עבודה קשה. עושה כמה שיותר אודישנים וממשיך ללמוד כמה שיותר במקביל לשילוב הצילומים". אסייג הוסיף: "בשיר שהוצאנו אפשר לחשוב בטעות שאנחנו כל הזמן בים ובמסיבות אבל בשורה התחתונה אנחנו מנסים למצוא יום אחד לעשות משהו יחד עם החברים ולא מוצאים. אני עכשיו עובד על מופע סטאנד-אפ חדש ועל הצגת נוער על בריונות ברשת ועכשיו לקחנו גם את השיר כפרויקט".





על אביו מספר דניאל אסייג: "אבא שלי היה מעורב בתחילת דרכי, הייתי מתייעץ איתו הרבה. הופעתי עמו במהלך השנים בהרבה תוכניות. הוא מאד התערב ומפרגן, הוא סומך על החוש שלי. אך יש הרבה דברים שאני מספר לו על נוער שהוא כבר לא מבין". על היחסים שנחשפו עם אביו בסדרה 'מחוברים' מספר: "יש חיכוכים ויש ריבים בכל משפחה. ההבדל הוא שזה לא משודר על המסך. אני מאחל לכל אחד הורה כמו אבא שלי. לא הייתי עושה שוב את 'מחוברים', זה קשה ואינטנסיבי אך אני לא פוסל השתתפות בריאליטי אחר".



עריכה: איתמר זיגלמן


שלום ודניאל אסייג. צילום: רפי דלויה
שלום ודניאל אסייג. צילום: רפי דלויה