לראות את מירי מסיקה על הבמה זה לא לבוא להופעה, לשמוע את הזמר האהוב עליך ולחזור הביתה עם חיוך על השפתיים. לראות את מסיקה על הבמה זה כמו לבוא לאדם אהוב הביתה. כי מסיקה פותחת את הלב ברמה שגם הקהל הישראלי, שרגיל לאמן שמחבק אותו ומרעיף עליו אהבה כל ההופעה, מרגיש שכזו התפוצצות של רגש הוא לא חווה כבר הרבה זמן, אם בכלל.



במוצאי שבת חגגה מירי מסיקה באמפי קיסריה, שהיה מפוצץ עד אפס מקום, את השקת "אלוהי הדברים הקטנים", אלבומה החדש, השישי במספר. היא עלתה לבמה בשמלת כסף נוצצת, שירדה אחרי שלושה שירים לטובת שמלה עם מחשוף עמוק מדי, עד שהמנהלת האישית נדרשה לעלות לבמה ולעזור לה לסדר את השמלה הסוררת. אבל אל דאגה, אחרי כמה שירים גם השמלה הזאת הוחלפה. כן, מסיקה חגגה את השקת האלבום בגדול עם ים של רגש, כמו שהיא אוהבת.





כל המשפחה שלה הייתה בקהל והייתה גם מעורבת בהופעה. את בעלה והמנהל המוזיקלי שלה, אורי זך, הזמינה לדואט, והשניים שרו יחד את "שיר לשירה". גם לילדות שלה, שישבו מול הבמה, היא פנתה כמה פעמים לאורך כל ההופעה, הקדישה להן שירים ואף העלתה אותן לבמה להשתחוות בסוף ההופעה.



חוץ מהמשפוחה, מדובר בהפקה סופר־מקצועית בת מעט יותר משעתיים של הופעה, תשעה נגנים, שתי מערכות תופים ופוליקר אחד, שקפץ להופעת אורח וריגש במיוחד בדואט עם מסיקה ל"אפר ואבק" האלמותי.



מירי מסיקה ויהודה פוליקר. צילום: שלומי פינטו, יח"צ



והיו גם שיר אחד בתוניסאית שהוסיף נופך קוסמופוליטי, שהמשיך עם שיר אחד באנגלית, ואפילו קטע ראפ בצרפתית שנתן הגיטריסט שלה בזמן שירדה להחליף שמלה.



ומירי, כמו מירי, מדברת בלי הפסקה, מקבלת שוב ושוב זרי פרחים, רוקדת המון על הבמה ונדמה שהיא נהנית יותר מכולם. אבל גם אם נשים את הרגשות בצד, מדובר במכונת להיטים משומנת שכיף לשיר בקול גדול. "מלך", "באה אליכם", "לשם", "אף אחת", "עכשיו אתה חוזר בחזרה", "מאמי”, "תשים תשים", "אלוהי הדברים" - הם רק חלק מהרפרטואר.



מירי מסיקה. צילום: יח"ץ