נסיכת הפופ בריטני ספירס נחתה אתמול לפנות בוקר בנתב"ג לקראת הופעתה הראשונה בישראל, שתיערך הערב בפארק הירקון בגני יהושע בתל אביב.


ספירס, בשונה מכוכבים אחרים במעמדה, כמו ג'סטין ביבר, שנוהג להגיע ממקום למקום בעזרת מטוסו הפרטי, הגיעה בטיסה סדירה של אל־על, היישר מהונג קונג, שם הופיעה במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה באסיה. ספירס נחתה בארץ כשהיא מלווה בצוות הניהול שלה, להקת רקדניה ואביה. הופעתה בישראל היא האחרונה במסע ההופעות של ספירס, שכתבה בפוסט בפייסבוק שלה: "עצירה אחרונה בתל אביב ביום שני".



הכוכבת, שהתחמקה אתמול מצלמי הפפראצי שהמתינו לה ביציאה משדה התעופה, הגיעה עם שיער אסוף בכובע מצחייה, מכנסיים קצרים וחולצת ספורט. היא הועברה מיד לאולם מצדה, שם החתימה את דרכונה ועזבה במהרה עם הפמליה שלה למלון דן תל אביב, שבו היא שוהה בסוויטה המלכותית.



ספירס עצמה העדיפה לנסוע למלון ברכב מרצדס בעוד שאר הצוות שלה הסתפקו ברכבי הוואן. גם בכניסה למלון התחמקה הזמרת משלל המעריצים, שהמתינו לה שעות ארוכות בתקווה לזכות בכמה רגעי תהילה איתה. במקום זה, נכנסה ספירס לסוויטה שלה, לא לפני שאנשיה וידאו כי רשימת דרישותיה סופקה במלואה: סוויטה נקייה מאלכוהול ומריח עשן, קומה מבודדת מאורחים, מערכת מוזיקה, סידורי פרחים וניירות ריחניים. את היום הראשון שלה בישראל העבירה ספירס בעיקר בהשלמת שעות שינה מהטיסה הממושכת.



לאחר ארוחת בוקר מאוחרת בחדרה, ירדה הזמרת לחדר הכושר של המלון, שם ערכה חימום לקראת המופע הערב. בסיומו של החימום העדיפה שלא לטייל בחופי תל אביב תחת השרב הכבד, ובמקום זאת הסתפקה במרפסת הסוויטה שלה, שמשקיפה לים. למרות זאת, גם ספירס לא ויתרה על ביקור באתרים הפופולריים ובשעות אחר הצהריים המאוחרות היא הגיעה לירושלים, שם טיילה בעיר העתיקה, בכנסיית הקבר ובכותל המערבי. 



הערב יזכו רבבות מעריציה לראות אותה בהופעה בפארק, לא לפני שאת המופע תפתח הדי.ג'יי דלית רצ׳יסטר, שתארח את אליעד. שערי הפארק ייפתחו ב־18:00 וב־19:00 מתוכננים להתחיל מופעי החימום. יותר מ־50 אלף מעריצים צפויים למלא את הפארק. בעקבות ההופעה צפויים להתבצע שינויים בהסדרי התנועה בכבישים וברחובות המובילים והסמוכים למקום. ספירס תעלה לבמה ב־21:00 ובתום הופעתה תעזוב את הארץ בטיסה ללוס אנג'לס.