בריטני ספירס כבר כאן, ואם הכל יתנהל כצפוי, הערב היא תחרוך את הבמה העצומה על גבעת המופעים בפארק הירקון, שכבר שמעה, ראתה וחוותה את מגע כפות רגליהם של לא מעט אמנים גדולים. זה שנים שמנסים להביא את מדונה של שנות האלפיים ארצה ללא הצלחה, ורוב מעריציה הסתפקו עד עתה בנסיעות יקרות לחו”ל כדי לראות אותה רוקדת ושרה, אם כי בעיקר בפלייבק מלא, אבל תכף ניגע בסיפור הזה.



אם מביטים לאחור ל־20 שנות הקריירה של ספירס - שהייתה מלכת הפופ הבלתי מעורערת של סוף שנות ה־90 ובדרך עברה כמה משברים מוזיקליים, רומנים כושלים (ג’סטין טימברלייק למשל), התמוטטות עצבים (מישהו אמר קרחת?), אמהות (והצהרה שלא תתחתן עוד, אבל תמשיך להביא ילדים לעולם כל עוד היא יכולה) ומופע קבע בלאס וגאס, שזה המקום שאליו רוב האמנים שהיו פעם גדולים מגיעים כדי להיקבר בו מקרוב - מבינים שבגדול היא דווקא לא רעה.





אז נכון, מדונה של ממש היא לא, אך ילדת הפוסטר עם החצאית המשובצת מ”אופס, עשיתי זאת שוב”, כבר בת 36, בהחלט יודעת לתת שואו. לאורך השנים זכתה ספירס בעשרות פרסים, ובהם גראמי היוקרתי, שישה פרסי MTV, כולל פרס מפעל חיים, ועשרה פרסי בילבורד.



בשנים האחרונות היא מופיעה בווגאס, והמופע שלה שם כבר הוכתר לא פעם כמופע הכי טוב ומצליח בעיר ההימורים בכל הזמנים. אלינו היא מגיעה במסגרת מסע ההופעות שלה באסיה, היישר ממופע ענק שהתקיים בהונג קונג. המופע בארץ יכלול את להיטיה הגדולים מכל הזמנים, שישולבו עם שירים מאלבומה, GLORY, שיצא בחודש אוגוסט שעבר.



בשבוע שעבר העלתה הכוכבת סרטון בחשבון הפייסבוק האישי שלה שכוון לקהל הישראלי, ובו קראה למי שמתכוון להגיע להופעה להתכונן לחגיגה. בניגוד לאמנים אחרים, שנותנים תחושה שהם עושים טובה שהם מרימים כאן שואו מושקע, ייאמר לזכותה של בריטני שהיא מתאמצת ונותנת לקהל הישראלי את ההרגשה שהוא הדובדבן שבקצפת. היא מגיעה כדי לעשות את העבודה כמו שצריך, ויש למה לחכות, גם אם אתם לא מעריצים שרופים.



בריטני ספיקס. צילום: Getty
בריטני ספיקס. צילום: Getty



האם היא עושה ליפסינק?


אז מה החגיגה הזו כוללת? הערב יתחיל במופע חימום של שדרנית גלגל"צ ודי־ג’יי האירועים המבוקשת דלית רצ’סטר, שנבחרה על ידי ספירס עצמה לחמם את הקהל לפני ההופעה. גם הזמר אליעד נחום ישיר מלהיטיו לצד רצ’סטר, וגם הוא נבחר על ידי הזמרת באופן אישי.



שיטוט קצר ברשת מגלה כי ביום חמישי לפני כשבועיים התעוררה מיני־שערורייה לאחר הופעתה של ספירס במנילה שבפיליפינים, שם צוין באחד הבלוגים של המעריצים השרופים כי הכרטיסים לא נמכרו כצפוי. האתרים הרשמיים, לעומת זאת, הקפידו לדווח שהייתה הופעה נהדרת, שהקהל שאג ושלא היה מקום להכניס סיכה.



“האם היא עושה ליפסינק?” התנוססה כותרת גדולה אחרי הופעתה בבירה, עסק שמטריד את התקשורת ופחות את קהל המעריצים שהתרגלו לקבל שואו מלוטש כמו בקליפ, ובעצם מה זה משנה. "ייתכן שמדובר בליפסינק מלא”, הייתה התשובה, אבל השאלה החשובה יותר היא "האם הקונצרטים החיים היו הופכים את המופע לטוב יותר? לא בטוח". 20 שירים וכל הלהיטים הגדולים סיפקו את הקהל האסייתי שחיכה לזמרת כמעט 20 שנה, בדיוק כמונו, ושר איתה את כל השירים.





מי שצפה במופעים הקודמים מספר שהם במידה רבה חזרה על מה שראיתם (או שטרם ראיתם) בלאס וגאס: שינויי תלבושות מדי כמה שירים ורשימת להיטים גדולה. בהתחשב בתגובות ש־GLORY קיבל באסיה, מתברר שהזמן עושה את שלו, ושאצלה הוא עושה את זה לטובה.



כרטיסים של הרגע האחרון עדיין יש. המחירים: 1,105 שקלים לכרטיס VIP; לגולדן רינג תמצאו כרטיסים ב־855 שקלים; וכרטיסי דשא ב־345 שקלים. עם זאת, ניתן להשיג כרטיסים של הרגע האחרון בהנחות גדולות יותר.


רשימת השירים הצפויה:
 
1. Work Bitch
 
2. Womanizer
 
3. Break the Ice / Piece of Me
 
4. Darkness
 
5. ...Baby One More Time / Oops!... I Did It Again
 
6. Change Your Mind (No Seas Cortes)
 
7. Me Against the Music
 
8. Gimme More
 
9. Scream & Shout
 
10. Boys
 
11. Do You Wanna Come Over?
 
12. Get Naked (I Got a Plan)
 
13. I'm a Slave 4 U
 
14. Make Me...
 
15. Freakshow
 
16. Do Somethin'
 
17. Magic Circus
 
18. Circus
 
19. If U Seek Amy
 
20. Breathe on Me
 
21. Slumber Party
 
22. Touch of My Hand
 
23. Toxic
 
24. Stronger / (You Drive Me) Crazy
 
25. Till the World Ends – (הדרן)