אסתר רדא נמצאת בנקודה טובה בקריירה שלה, לפני שלושה שבועות היא חיממה את הופעתו של סטינג בפראג, היא מוציאה סינגלים בקצב וכעת היא גם מנחה את התוכנית 'מועדון תרבות' בתאגיד השידור 'כאן' יחד עם שפרה קורנפלד"זה חדש, זה מאתגר", אומרת רדא על מקצוע ההגשה אליו נכנסה לאחרונה: "אני מרגישה שאני לומדת המון נושאים בתרבות שלא הכרתי וגם את אומנות הראיון. אני מאד ביישנית, אבל הרבה יותר קל לראיין מלהיות מרואיין. מתרגלים להכל בסוף".



על ההופעות בעולם מספרת הזמרת: "חזרתי ממוסקבה שלשום, השתתפתי בפסטיבל ג'אז מדהים והיה כיף גדול. הגיעו רבים מרוסיה הגדולה שהופיעו ושרו. אין כל כך זמן ליצור חברויות חדשות אבל מכירים אנשים חדשים ונוצרים שיתופי פעולה כל הזמן". 


"אני חיה עם בן זוג שהוא מוזיקאי מוכשר ומנגן בסקסופון" מספרת הזמרתעל חייה הפרטיים: "אנחנו יחד 4 שנים ויש לנו ילד משותף בן שנתיים וחצי בשם 'פלא' וגם הוא מקסים".





על שירה החדש "DIFFERENT EYES" היא אומרת: "הוא שיר חדש מאלבום חדש שייצא עוד חודש. הוא מדבר על עיניים שונות ושכל זוג עיניים רואה דבר אחר ואיך ניתן לגשר על הפערים. בין איך ששני אנשים שונים רואים דבר מסוים בצורה שונה לגמרי. בשיר אני מדגימה איך אני רואה את השמש עולה, בעוד שאחר רואה את הירח מת. כולנו מרכיבים כל מיני משקפיים. ניתן לראות דברים בכמה דרכים שונות. אני רואה את העולם במשקפיים צבעוניות ורוב הזמן אני אופטימית ושמחה. אני נחשבת בעיני אחרים ככזאת, אך לעיתים גם יש ימים עצובים. הכתיבה שלי בדרך כלל מגיעה דווקא מהמקומות האפלים שלי".