אחרי שרק אתמול דיווחנו כי להקת נירוונה - תקבל מחזמר פרטי המובסס על שיריה, היום (שלישי) אנחנו מתבשרים כי מחזמר נוסף מטרנד המיוזיקלס המבוססים על שירים של הרכב מוזיקלי אחד, מגיע לשיראל, והפעם: סיימון וגרפונקל. המחזה, שלמרבה הצער לא כולל את הצמד המקורי יעלה על הבמות בספטמבר הקרוב, וירוץ בשש הצגות ברחבי הארץ.



סיימון וגרפונקל הם מההרכבים המוזיקליים האהובים בעולם כבר למעלה מ-50 שנה, קשה לדמיין את תולדות המוזיקה בלי השירים שלהם שהפכו תוך זמן קצר לאלמותיים. המוזיקה שיצרו הפכה לפסקול החיים של מיליונים ברחבי העולם. הם זכו באינספור פרסים, נכנסו להיכל התהילה של הרוק'נרול והשפיעו על דורות של מוזיקאים ויוצרים עד עצם היום הזה.





"הסיפור של סיימון וגרפונקל", ההפקה חובקת העולם המצליחה של תיאטרון ה"ווסט אנד" הלונדוני, מספר ומזמר בחינניות את סיפורו של הצמד. "הסיפור של סיימון וגרפונקל" מציג בהצלחה רבה כבר שנים על במות ברחבי העולם ומגיע עכשיו לראשונה לישראל עם כל השירים הגדולים של הצמד.



המופע מספר את סיפורו המרתק של צמד הנערים מקווינס, ניו יורק שהפכו לאגדה מוסיקלית. מתחילת דרכם הצנועה כצמד "טום וג'רי" דרך השירים והסיפורים שעיצבו אותם ואת שנות ה-60' וה-70', הפרידה הדרמטית, קריירות הסולו שלהם וכמובן - האיחוד ההיסטורי והבלתי נשכח בסנטרל פארק בניו יורק.



 סיימון וגרפונקל המחזמר.
סיימון וגרפונקל המחזמר.



המחזמר בכיכובם של שני זמרים-שחקנים: סאם או'הנלון בתפקיד פול סיימון וצ'רלס בליית' בתפקיד ארט גרפונקל, שהתארחו בתכנית saturday night live וביצעו משירי המחזמר. המיוזיקל מוצג בליווי הרכב נגנים מלא משלב הקרנות של קטעי ארכיון נדירים ומרגשים ומציג שורה של ביצועים נפלאים ונאמנים בצורה יוצאת דופן למקור לקלאסיקות העל-זמניות של סיימון וגרפונקל, ביניהן-The sound of silence, Mrs. Robinson, Bridge over troubled water ,the boxer, Cecilia, Scarborough fair ועוד.