"אני אמנית שצמחה וממשיכה לגדול מתוך האינטרנט", מספרת ארז, "מתוך יצירת תוכן והפצה שלו ברשתות החברתיות. אני חד־משמעית לא מיינסטרים. אף שיר שלי אינו להיט באופן מיידי".
לאחרונה הוציאה את אלבום הבכורה שלה, "Off The Radar", שעליו עמלה שלוש שנים. האלבום זכה מיד עם צאתו לתשבחות ממבקרים בארץ ובחו"ל, וסומן כאחד מאלבומי האלקטרו־פופ פורצי הדרך והמשמעותיים ביותר בשנים האחרונות.
למוזיקה הגיעה בגיל 18, עם המעבר לתל אביב: "לפני שהגעתי לעיר הגדולה לא ממש הכרתי אנשים המקדישים את כל זמנם ומרצם למוזיקה. זה היה זר לי, חדש ומרגש, והבנתי שגם אני רוצה. אפשר לקרוא לזה ייעוד, אבל שום דבר ממה שאני עושה היום לא בא לי בקלות. אפשר להגיד שהפכתי את זה לייעוד יותר מאשר באמת נולדתי לדבר הזה".
עוד בטרם גילתה את המוזיקה האלקטרונית, החלה דרכה כג'אזיסטית: "הג'אז הייתה התקופה הראשונה שבה התחלתי להופיע בכלל. התכוונתי להקליט אלבום של החומרים שלי שנכתבו להרכב ג׳אז ולאט־לאט החלו להיאסף בעיבודים יותר ויותר כלים אלקטרוניים מתוך המחשב, עד שבהדרגה פשוט הפכתי את המחשב לכלי היצירה המרכזי שלי וגנזתי את האלבום".
את תשומת הלב משכה, כאמור, באמצעות הרשתות החברתיות: היא העלתה לרשת סרטון ביתי של קאבר שבו שרה, רקדה וניגנה על מקלדות. לווידיאו נחשפו מנהלי הלייבל הברלינאי הנודע City Slang, שחזו בפוטנציאל העצום הטמון בבחורה הישראלית, ולקחו אותה תחת חסותם. "הכוח וההשפעה שלהם הם בעיקר בחו"ל. הם רואים בישראל טריטוריה חשובה, אבל משנית", ארז מסבירה את העובדה שהיא עדיין די אנונימית במחוזותינו, "קטן פה בארץ, אבל אני נישתית בחו״ל, כמו שאני נישתית בישראל. פשוט בעולם יש הרבה אנשים, ופה יש מעט. כשאני כותבת שיר, אני לא מכוונת לקהל. אני מכוונת לכתיבת שיר וזהו. אבל במחשבה העסקית והקרייריסטית שלי, אני מכוונת החוצה. אני רוצה להיות מסוגלת להמשיך לעשות את מה שאני עושה, ורק העולם הגדול יכול לאפשר לי את זה".
נגה ארז – מופע השקת Off The Radar, הערב (רביעי) ב־21:45, בית רומנו, תל אביב, כניסה חופשית