כשבוע אחד בלבד חלף מאז הוציאו שניהם שירים חדשים, ואיתי לוי והמנטור שלו אייל גולן חוברים יחד, לראשונה, לדואט חדש – "חתונת השנה", שיר שכבר מהאזנה ראשונה נשמע כמו חיקוי פתטי ועלוב ל"רק רוצה לרקוד" של עומר אדם ומשה פרץ רק ללא המקוריות, ללא הווייב האנרגטי וללא הפזמון הקליט.



בשנה האחרונה גם גולן וגם לוי לא הוכיחו את עצמם, דגלו בבחירת שירים מתפשרת ולא איכותית, בהתמסחרות טוטלית לאלוהי הטרנדים, וויתרו על הכשרון שהביא להם גדולתם, איש איש בדרכו ורמתו. השיר החדש, "חתונת השנה" הוא היתד האחרון בהוכחה לכך – שניהם מבצעים מעולים אין עוררין על כך, ויהיה חטא לכתוב אחרת, אך המלודיה המונוטונית והחוזרנית חסרת הפלפל, הפזמון הלא קליט, והשעמום בו הם מבצעים את הטקסט הלא מבריק או מעניין במיוחד, פשוט מעלים בי את התהייה: עד כמה נמוך אפשר לרדת?





לו איתי לוי של האלבום הראשון והשני, ואייל גולן של עד שני האלבומים האחרונים היו חוברים יחד, אני בטוח במיליון אחוז שהם לא היו מעזים להעלות על דעתם להקליט שיר שכזה, אך בישראל של 2017 כנראה שהאיכות אינה חשובה אלא רק הכמות והמעריצים. מבחינתם הסובייקטיבית, כל מה שישירו השניים הוא להיט (גם אם רק הם חושבים כך). טראש מיותר ופתטי.