לאחר שהפיל את מערכת מכירת הכרטיסים להופעתו: הכוכב הקולומביאני מאלומה הצליח תוך פחות משבוע ימים, למכור את כל 15 אלף הכרטיסים למופע שלו ב-12 באוקטובר בלייב פארק ראשל"צ. בימים אלו מפיקי המופע בישראל בודקים היתכנות למופע נוסף בעקבות ההיסטריה, הביקוש וההצלחה הגדולה במכירות.





כזכור, לפני כשבוע הזמר הקולומביאני הצליח לעשות מה שלא בריטני ספירס ולא ג'סטין ביבר הצליחו, והפיל את אתר מערכת מכירת הכרטיסים להופעה הקרובה שלו בישראל. "לקוחות יקרים, כמות הלקוחות שמבצעים רכישה ברגע זה גדולה ולא ניתן להיכנס עכשיו לאתר..." ו"תקלת מערכת: שגיאה פנימית" הן ההודעות שקיבלו אז הלקוחות מרגע קריסת האתר, כעת, מי שלא הצליח לרכוש את הכרטיסים בעקבות התקלה, ולא הספיק לעשות זאת עד היום - יצטרך לחרוש את עמודי הפייסבוק כדי למצוא כרטיס ממי שכבר קנה, או לשלם לספסרים מחיר גבוהה בהרבה.



חואן לואיס לונדוניו אריאס, הידוע יותר בשם הבימתי שלו מאלומה, נקרא כך על שם משפחתו, אמו מארג'י, אביו לואיס ואחותו מנואלה, הוא לקח 2 אותיות משמו של כל אחד וכך נוצר שמו. הלהיטים הגדולים ביותר שלו הם: Chantaje אותו ביצע עם שאקירה, שיר והוביל את מצעדי ההשמעות בכל רחבי העולם, ו-"Felices los 4" שגרף מעל 620 מיליון צפיות ביוטיוב.