דקות אחרי שפרסמנו כי נמכרו כל 15 אלף הכרטיסים להופעתו של הכוכב לטיני מאלומה בישראל, ב-12 באוקטובר בלייב פארק ראשל"צ, גורמים עלומים, ככול הנראה מעריצים של הזמר, השחיתו את ערך הויקיפדיה שלו והוסיפו לו מידע שקרי הטוען כי הוא נשוי לישראלית ואב לארבעה ילדים.

היום (שלישי) דיווחנו ב"מעריב אונליין" כי הכרטיסים להופעתו של מאלומה אזלו. דקות לאחר הפרסום הוסיפו אלמונים שורה משעשעת לערך הוויקיפדיה של הזמר. "כיום, הוא נשוי לאשתו דנה מלעי והם מאושרים עם 4 ילדים והוא שייך רק לה, ואף פרחה מסכנה כמו שחף לא יכולה להתקרב אליו", נכתב בדף. דקות ספורות מאוחר יותר, נמחקו השורות מדף הויקיפדיה, ולא תוכלו לראות אותן שם יותר.

ערך הויקיפדיה שהושחת
ערך הויקיפדיה שהושחת



מאלומה הקולומביאני, בן 23 בלבד, פרץ לתודעה לפני שבע שנים, עם להיט רדיו מקומי Farandulera. חברת המוזיקה Sony Music זיהתה את הפוטנציאל והחתימה אותו במיידי. "לוקן" היה הסינגל השני שהוציא ובעקבותיו יצא אלבום האולפן הראשון שלו Magia . הסינגלים ששוחררו מהאלבום "Miss Independent ו- "Pasarla Bien", הגיעו לפסגה מצעד המכירות הקולומביאני ומאלומה היה מועמד לתואר "האמן החדש הטוב ביותר".



ריקי מרטין, טליה, ושאקירה זיהו את הכישרון של הילד הצעיר ובשנת 2016, החלו לשתף אותו פעולה. שקירה הוציאה איתו את Chantaje השיר שזכה ל-1,540,090,674 צפיות, ואילו ריקי מרטין ביצע איתו את Vente Pa' Ca שגרף 1,098,051,800 צפיות.

הפקת המופע מסרה: "אנחנו שמחים על ההתעניינות הגדולה סביב המופע של מאלומה בישראל, מבשרים שכל הכרטיסים להופעה נמכרו תוך מספר ימים ובימים אלו בודקים היתכנות לקיום מופע נוסף בישראל".