מצבו של הזמר אמיר פרישר גוטמן שטבע בחוף בעתלית כשניסה להציל את אחייניתו שטבעה ממשיך להיות קשה, כך נמסר הבוקר (ראשון) מבית החולים רמב"ם. השחקנית גילה אלמגור, שחיתנה לפני שמונה שנים את פרישר גוטמן ובן זוגו ינאי פרישר סיפרה על היכרותם בראיון בגלי צה"ל. "הכרתי את אמיר כשהוא שיחק במרי לו", שיתפה, "אגמון, אישי, אמר שבכל הצגה צריך להיות מנהיג ואמיר לקח על עצמו את התפקיד הזה. הוא שמר על ההפקה".



השחקנית אמרה כי "היה בו משהו נסיכי ויפה תואר, מלא חביבות וחן, ואגמון מאוד אהב אותו". לדבריה, הם היו הזוג הראשון שהיא חיתנה. "זו היתה חוויה מכוננת כי אף פעם לא ראיתי חתונה שעשויה לקראת האורחים בטוב טעם כזה והטקס יפהפה", הסבירה, "הם היו יפים מאוד ושמרתי איתם על קשר. מאז מצאתי את עצמי מחתנת זוגות רבים". אלמגור שיתפה בתחושותיה לאחר התגלית שאבחנתו של פרישר גוטמן בסרטן - שגויה. "הרגשנו שמחה גדולה כשגילינו שהמחלה הזו היא פיקציה והוא לא חולה סרטן".



אלמגור הוסיפה: "אני אדם חילוני לחלוטין אבל הסיפור שלו הוא מסתורי בעיני - אומרים לאדם שהוא חולה בסרטן והוא מקבל טיפולים קשים ואחרי קרוב לשנה אומרים סליחה טעינו אתה לא חולה". לדבריה, הסיפור נותן תחושה כאילו אלוהים בא וטופח לך על השכם ואומר זה עוד לא הזמן. "אתמול הוא חגג שנה להיוולדו מחדש. אני חילונית אבל אני מאמינה שמי שמוביל את התהליכים אולי יציל אותו".