אמנים, מוזיקאים וחברים עדיין מתקשים לעכל את לכתו של אמיר פרישר גוטמן, ומבקשים לספוד לו במילים אחרונות. "זהו יום עצוב" אמרה גילה אלמגור כששוחחה עם דרור רפאל וספי עובדיה ברדיו 103FM בעקבות מותו הטרגי של הזמר, אשר טבע בסוף השבוע בחוף עתלית כשהציל את אחייניתו בת החמש מטביעה.



"הקשר שלי ושל אמיר החל דרך בעלי יעקב אגמון, שהכיר אותו הרבה שנים", סיפרה השחקנית, "בעלי אמר עליו, כשנבחר לשחק במחזה 'מרי לו', כי הוא המנהיג שנבחר להוביל את הלהקה. מאז שחיתנתי את המשפחה הם ביקרו אותנו עם הילד ונשארנו בקשר עד היום הנורא הזה. אני אדם בוגר וכבר שכלתי חברים ואנשים קרובים, אך אני מודה שהסיפור של אמיר ריסק אותי. זהו סיפור בלתי יאומן, סרט מתח אלים ורע שלא מתקבל על הדעת".



גילה אלמגור. צילום: פיני סילוק
גילה אלמגור. צילום: פיני סילוק



"חמד. ילד יפה, רגיש ואיש נעים הליכות" סיפרה אלמגור על הזמר, "ליווינו את המשפחה הזו מקרוב וכשהתחיל מסע האימה של הסרטן, ואמרנו לו שמישהו סימן אותו ולא מניח. מניסיוני בחיים עם ילדים חולי סרטן, זו מחלה איומה וראיתי משפחות שהרימו ידיים, אמיר סומן על ידי מי שיושב למעלה אך הוא נלחם ולא נתן לאלוהים לקחת אותו".



"ביום ההוא בו יצא למים להציל את האחיינית כנראה שאלוהים אמר לו - עד כאן, ונתן לו ללכת לאחר שעשה את המעשה הנאצל הזה", סיכמה השחקנית הוותיקה, "אין לי הסבר לדבר הזה שקרה לו ביום השנה בו חגג את צאתו לחיים חדשים. ליבי עם בעלו ועם רוי הקטן. אתה מסתכל מסביב על השחיטות, העוול והרוע מסביבנו ומבין שאלוהים קוטף את הפרחים הכי טובים".



עריכה: איתמר זיגלמן