"אמא תתארגנו, תגיעו לרמב"ם, אמיר טבע". כך קיבלו הוריו של אמיר פרישר-גוטמן, את הבשורה הקשה על טביעתו ביום שבת. "כל הדרך צרחתי וצרחתי", אמרה שרה. ואילו שמואל סיפר כי הבין איבד את בנו: "בהתחלה נסעתי מהר, אבל אחר כך הבנתי שאין מה למהר ויש את כל הזמן שבעולם. "הבנתי שאין סיכוי אחרי 50 דקות שאדם יחזור מן העולם הבא". 

כזכור, פרישר-גוטמן חגג ביום בו טבע שנה ליום בו התבשר כי האבחנה שחלה בסרטן שגויה. בראיון לערוץ 10 אמרו ההורים כי "אמיר קיבל שנה מתנה והוא ניצל אותה עד תום. ייתכן שהוא הרגיש שאין לו סיכוי". 
שמואל סיפר על הרגע בו אמר לו הרופא שבנו נפטר: "הרופא שאל אם אני אעמוד בזה. אמרתי לו שכן ועמדתי בזה בגבורה. זכיתי לראות את אמיר שלי, בחור יפה, מחובר לכל הצינורות".

אביו סיפר: "בגיל 16 הוא בא אלי והצביע על 'מעריב לנוער' שהוא צולם בתור כתב ואמר לי 'אבא, אתה תראה, אני אהיה מפורסם'. הוא עמד בכל הבטחה שלו. אפילו במותו הוא היה מפורסם". אמו סיפרה על הרגע שבנם סיפר להם על נטייתו המינית: "הוא סיפר שהוא אוהב גם וגם. אמרתי 'מילד יפה כמוך לא יהיו לי נכדים?' והוא אמר: 'אני מבטיח שיהיו לך נכדים'. והוא עמד בהבטחתו". 
שמואל: "אני כועס על אמיר כי הוא לא היה צריך להיכנס למצב כזה, אבל אני יותר כועס על עצמי כי לא הייתי שם כדי לשמור עליו, למרות שהוא היה בן 41. מסתבר שצריך לשמור לא רק על ילדים קטנים".