בערב חם ולוהט ישבתי מול המחשב ובסריקה אחר סינגלים חדשים שיצאו באותו יום, האזנתי לשיר אחד שדומה למשנהו, שיר שני שנשמע כמו סל מחזור וחוזר חלילה. בין כל אלה, שיר אחד, אליו האזנתי במקרה, תפס את אוזניי ושבה את ליבי מהאזנה ראשונה, עד כי גרם לי להאזין לו שוב ושוב ושוב לפחות 17 פעמים בשעה אחת – "שיר לשיפור המצב רוח" של פלורה (לירון משולם) – פופ קצבי וקליט, בלתי מאולץ ומהודק היטב עם ליריקה אופטימית ומתחכמת, מלודיה קליטה וקצבית של אלקטרו-פופ קליל, שכשמו כן הוא – משפר היטב את מצב הרוח.



היא נשמעת לי כמו אריאל זילבר שפוגש את שרי ויחד שניהם נפגשים עם איה כורם ואפרת גוש אבל בעצם היא אינה דומה לאף אחד מהם/ן: היא מביאה משב רוח מרענן, שונה ומתקתק עם אידיליה אינדיבידואלית משל עצמה ומגישה זאת בחן, ברוך ובפשטות שיוצרות את כל הקסם.





פלורה היא אחד השמות החמים והמבטיחים בסצינת הפופ בארץ ובחו"ל: עם רזומה מרשים של עשרות אלפי עוקבים, קהל מעריצים הדוק ושני אלבומים לועזיים (Happy Today ו-Everything Is Here), היא החליטה לעשות "טוויסט" קטן ברנדומליות ולהקליט אלבום ראשון בעברית ("מקום"), מתוכו יוצא הסינגל השני והקסום הזה, הממשיך את רצף ההצלחה של קודמו המעולה – "מותר". אגב, על הטקסטים, הלחנים וההפקה המוסיקלית אמונה פלורה בעצמה!