הצילומים האלו לא נלקחו מסרט אימה או אקשן הוליוודי חדש, אלא ממצלמותיהם של עשרות אלפי אנשים שצפו בבמה המרכזית של פסטיבל "טומורולנד", עולה באש: 22,000 בני אדם פונו ממקום האירוע בברצלונה, לאחר ששריפה פרצה על הבמה. לא דווח על נפגעים, על פי העיתון הספרדי אל פאיס, הלהבה פרצה כנראה לאחר תקלה של אלמנט פירוטכני.



תמונות והסרטונים שפרסמו באי הפסטיבל ברשתות החברתיות, הראו להבות ענקיות מטפסות במעלה הבמה, ועדי ראייה אמרו שהבמה "התפוצצה". האירוע התקיים אתמול בספרד, בפארק קאן זם בסנטה קולומה, כשצד שמאל של הבמה עלה לפתע בלהבות. מנכ"ל ההגנה האזרחית בקטלוניה צייץ ש-22,143 איש פונו מהאירוע, ועד כה לא דווח על נפגעים. עדיין לא ידוע מה הייתה סיבת השריפה, למרות שהתקשורת המקומית דיווחה שהיא קשורה בפירוטכניקה, ושהיא הובאה במהרה לידי שליטה.




פסטיבל "טומורולנד" מתקיים במקביל במספר ערים בעולם, ביניהן ראשון לציון וברצלונה, ולצד לבנון, דובאי, מלטה, טאיוואן, דרום קוריאה וגרמניה, ומארח די.ג'יים מובילים כמו ארמין ואן ביורן, ודימיטרי וגאס בכל אחד מהמקומות. הדי.ג'יי סטיב אוקי, היה אמור להופיע בברצלונה, אך הופעתו בוטלה בשלה השריפה, גם אירוע הנעילה שהיה אמור להתקיים בטאיוואן בוטל מאותה הסיבה.