להקת 'התקווה 6' החלה את דרכה בשנת 2004 כלהקת רגאיי והיפ הופ ישראלית וב-2007 פרצה לתודעה הציבורית בזכות הסינגל 'אם אפגוש את אלוהים'. כיום ללהקה שבעה אלבומים מוצלחים ושלל הופעות ברחבי הארץ. לאחרונה הפך סולן הלהקה, עמרי גליקמן, לאבא וסיפר על כך לאיריס קול ברדיו 103FM: "הלידה הייתה מטורפת וזה לקח המון זמן, אשתי הגיבורה עשתה זאת וזה לא עבר חלק כמו שדמיינו. לבסוף הילד הגיע לעולם וזה מטורף".



"אני הייתי בחדר לידה כמעט 48 שעות", מוסיף גליקמן, "זו חוויה, לא כל כך הבנתי מה קרה סביבי. כשהוא הגיח לעולם חיכיתי לשמוע את הבכי שלו. זה היה חמוד ומרגש וזה הרגע שאני לוקח איתי מהלידה".





על השיר מהאלבום החדש, 'אישה של גבר אחד', שמתאר את חיי הרווקות, הוא מספר: "השיר הזה הוא סינגל נוסף מהאלבום האחרון שלנו שנכתב לפני שנה וחצי שנתיים. כיום אני כותב שירים שמושפעים מהלידה והם יושמעו בטח רק עוד שנה-שנתיים. הקליפ של השיר מבוסס על ידידה מהעבר הרחוק שלי שנתנה לי המון נקודות אור שהפכו לחושך. היא אז השאירה אותי על אש קטנה בעוד שאני הייתי מאוהב ונותרתי עם לב שבור. אינני יודע מה עלה בגורלה כיום".




"חלמנו המון זמן ועבדנו מאד קשה בשביל שהדבר הזה אכן יקרה", סיפר גליקמן על ההצלחה המטורפת של הלהקה, "אנחנו כבר 12 שנים עוסקים בזה, מופיעים ומקליטים. הגענו לאחרונה למקום שידענו שנוכל להגיע אליו. רצינו קשת רחבה של קהל, ושהשירים יתקבלו בצורה חלקה בציבור".

 

נעים מאוד, אני מוכן

A post shared by Hatikva6 התקווה 6 (@hatikva6_official) on


איריס קול הוסיפה לדבריו: "נראה שהסוד שלכם טמון בשם של הלהקה 'התקווה'", ועמרי ענה לה: "לא איבדנו את התקווה, אני חושב שהלהקה היא המקום שלנו לפרוק את כל האופטימיות שלנו. היו תקופות שבקלות יכולנו לאבד את התקווה. זה לא קל, בעיקר פה בארץ. שם אנחנו מרשים לעצמנו לפזר את התמימות, האור והתקווה. זה המקום לבטא זאת וזה אכן פחות קיים בשגרה הרגילה".


עריכה: איתמר זיגלמן