עומר אדם משחרר סינגל שני, "פעם בחיים", לקראת אלבומו החדש - שיר אהבה יפהפה שכתב אלעד טרבלסי ללחן ועיבוד של אסף צרויה. אדם לוקח טקסט יפה ולחן ממגנט ועושה מזה מטעמים. אין ספק, אדם במיטבו: הוא נשמע עוצמתי, יש לו יכולת לשחק עם הקול, לקשט את השיר עם הסלסולים הייחודיים לו ולהפוך כל שיר ללהיט. מדובר בביצוע מופלא ומלא רגש של אדם.





שיר לוי משחרר את הסינגל "עד סוף העולם": שיר אהבה קצבי בסגנון דיפ האוס, ממכר במיוחד. את השיר כתב אבי אוחיון והלחין עם מתן דרור, שגם הפיק מוזיקלית בצורה מופלאה (ביטים אלקטרוניים בשילוב פרקשן וקטע כינורות ממגנט). לוי הוא ווקאליסט בחסד עליון. הוא יוצא מאזור הנוחות שלו ומספק את הסחורה. נראה שלוי לא נוהר אחרי העדר. הוא יודע לבחור את שיריו בחוכמה, וגם הפעם הוא קולע בול. אין ספק, מדובר בלהיט.





איתי לוי משחרר סינגל נוסף, "חתונת השנה" מאלבומו השלישי, "שורדים אהבה", שבו הוא משתף פעולה עם המנטור אייל גולן. זה שיר קצבי ומרקיד, שנועד מראש לשמח חתן וכלה. כבר מהשמיעה הראשונית, קשה להתעלם מהדמיון המוגזם בין השיר הנ"ל ללהיט הענק בעל המקצב האירי, “היא רק רוצה לרקוד" של משה פרץ ועומר אדם. הליריקה רדודה ונשענת בעיקר על חריזה ילדותית, לחן מונוטוני וביצוע חסר פלפל. לא ברור מה קורה לאחרונה בגזרת גולן ולוי. כישרון יש, קולות ייחודיים יש, טכניקה יש. אז למה בחירת השירים גרועה במיוחד?





אבי סינואני משחרר סינגל חדש, "לעולמים", שנכתב על ידי עדי כבירי ונאור סינואני, בנו, שהלחין ועיבד. השיר, בסגנון רגאיי־ים־תיכוני, הוא קיצי, כיפי ומפתיע. סינואני הוא מהזמרים הוותיקים והאהובים בז'אנר הים־תיכוני. יש לו קול מחוספס ועמוק, שמשתלב בחן עם המלודיה ובא לידי ביטוי בפזמון הקליט: "מי ייתן שבטוב וברע נזדקן, שנדע לתקן ולבנות, שנבין שללב, כמו לטבע, יש ארבע עונות". שאפו על התובנות.