אחרי שהספיקה לזכות באוסקר, ולהיות מוכתרת למוזה של וודי אלן, אמה סטון כבושת פסגה נוספת, והפעם זה כלכלי: הסרט "לה-לה"-לנד" עשה טוב לשחקנית, שבגילה הצעיר, 28 בלבד, הפכה לכוכבת המרוויחה ביותר של השנה בהוליווד, עם הכנסות של 26 מיליון דולר (לפני מיסים), במשך תקופה של 12 חודשים. 



השחקנית צריכה להודות למלהקי המיוזיקל הרומנטי שהביא לה את פרס האוסקר. דמותה של מיה, שחקנית מתחילה עם שאיפות גדולות, הביאה לסרט מילים אוהדות ממיטב המבקרים, ועזרה לו לגייס 445 מיליון דולר מסביב לעולם. "עברתי לכאן בגיל 15 והתחלתי לעשות אודישנים, אני מכירה את ההרגשה של ללכת לאודישן אחר אודישן", הסבירה סטון את הקשר בינה לבין דמותה בסרט, בראיון שנערך עמה מאחורי הקלעים אחרי בטקס האוסקר.





כזכור, לפני שלוש שנים, כשסטון טיילה בריביירה הצרפתית במיטב תלבושות שנות ה־20 בקומדיה הרומנטית ״קסם לאור ירח״, היא הוכתרה בתור המוזה החדשה של וודי אלן - תפקיד שאיישה לפניה סקרלט ג׳והנסון. סטון שיחקה מאז בסרט של אלן - ״איש ללא הגיון״, ובו היא מגלמת סטודנטית במכללה קטנה ברוד איילנד שתאהבת בפרופסור לפילוסופיה המ־ רדן והדיכאוני שלה. בסרט סטון בת ה־26 לא נראית יום אחד מעל גיל 17, ובהחלט עומדת בסטנדרטים הוודי־אלניים המוכרים של רעננות נעורים. בשנתיים שחלפו מאז, סטון הספיקה להתבגר, ולעשות את זה בחן רב.