שלושים שנה אחרי: נראה שאין שיא שמדונה עוד לא כבשה, רשימת להיטים אינסופית שמתפרסת על פני ארבעה עשורים, הופעות בלתי נשכחות, וסגנונות שמזוהים רק איתה, אולי מסיבה זו, היא החליטה לחזור לאחד השירים שסללו את הקריירה שלה, אי שם ב-1985. כעת הזמרת בת ה-59 מוציאה את "Material Girl" מחדש, בגרסת הופעה סקסית שכוללת חצאית יהלומים קצרה עד לא קיימת, שבקושי מכסה את רגליה של אסתר.



השיר מהווה חלק מסרט ההופעה החיה "MADONNA: Rebel Heart Tour" שייצא ב- 15.9, וכולל 22 שירים מהמופע. הסרט, הוקלט מסביב לעולם וכולל הופעה חיה וחומרים מאחורי הקלעים. כמו כן, חומרים מצולמים שטרם ראו אור מהופעות באצטדיון Qudos Bank בסידני, אוסטרליה שקיימה במרץ 2016.





בנוסף, הסרט כולל חומרים נדירים מתוך "Madonna: Tears Of A Clown", המופע הבלעדי והאמנותי שהעניקה למועדון המעריצים שלה במלבורן, אוסטרליה, המופע המיוחד חגג את חזרתה של מדונה לאוסטרליה אחרי 23 שנים. הסרט ואלבום ההופעה חיה כוללים את מיטב הלהיטים של מלכת הפופ לאורך הקריירה שלה, כולל שירים מאלבומה האחרון "Rebel Heart".





המופע "The Rebel Heart Tour", החל ב- 9 בספטמבר 2015 במונטריאול וביקר באצטדיונים של 55 ערים בארבע יבשות במשך יותר משבעה חודשים. אסתר קיימה 82 הופעות בנוסף להופעה המיוחדת "Tears Of A Clown" בפני מועדון המעריצים שלה במלבורן. סך ההכנסות של סיבוב ההופעות עומד על 169.8 מיליון דולר עם מעל מיליון צופים שהגיעו לצפות בו. בכך נחשבת מדונה לאמנית עם ההכנסות הגבוהות ביותר מהופעות בהיסטוריה של שוברי הקופות של הבילבורד האמריקאי עם מעל 1.31 מיליארד דולר במכירת כרטיסים במהלך הקריירה שלה.