הכירו את הזמרת (!) שי מיקה יפרח. אחרי שהפכה לכוכבת כשזכתה (מן ההפקר) בריאליטי "האח הגדול", היא המשיכה לככב במדורי הרכילות ולהתראיין לכל מגזין אפשרי, והיום (שלישי), אחרי שהשתתפה בתוכנית מציאות נוספת "להיות זמרת", שי מיקה מוציאה שיר ראשון. הזמרת (אנחנו עדיין לא רגילים לתואר), השיקה מסגרת התוכנית של ערוץ 24, את השיר "כביש מהיר", והציגה קול שבאופן מפתיע נשמע לא רע, ובניגוד לשותפתה לתוכנית אביבה תבורי, היא באמת שרה. 



נראה שעבודת פיתוח הקול עם עדי ליאון, או עיבודי המחשב, עשו טוב למיתרי הקול של שי מיקה, שמלטפת בנעימות את המילים. אומנם לא מדובר בלהיט גדול שיכבוש את גלגלצ, אך על הציפיות, ועל הרף שהציגה הראפרית (?) לבית תבורי, היא בהחלט הצליחה להתעלות.



הקליפ של "כביש מהיר" מנסה למצב את הזמרת (עוד קצת, וזה ישב לנו על הלשון), כסוג של סמל מין. הסרטון נפתח בשוט שלה צועדת בחזייה, מגפיים אדומות שמגיעות עד מעל הברך, מעיל מנומר וחצאית בצבעי הסוואה, שככול הנראה נקנו בקומה שלישית של התחנה המרכזית, ו-וודאי היו גורמים לדורין אטיאס להתהפך עם הדרקון.

שי מיקה יפרח
שי מיקה יפרח


עוד בקליפ: שי מיקה מובילה בחור נטול חולצה באתר בנייה נטוש וקושרת אותו לכיסא, ואנחנו מצפים להתפתחות עלילתית או ביאור כלשהו (מיהו הבחור? האם יצליח להתחמק? ואם כבר היא לקחה לו את החולצה - למה שלא תחליף בגדים?), אבל ההסבר ממאן להגיע, והקליפ נגמר בזמרת (פעם אחרונה) שחוגגת במכוניתה עם חברותיה, בלונים ורודים, ושאלות כבדות משקל שכנראה לעולם לא יקבלו תשובה.