טקס פרסי המוזיקה של MTV ידוע כאחד האירועים המרגשים והנוצצים של התעשייה, כשמהלך השנים הוא סיפק לא מעט רגעים בלתי נשכחים, כמו הופעת הנחש של בריטני ספירס ב-2001, הנשיקה שלה עם מדונה ב-2003 וההתפרצות של קניה ווסט לנאום הזכיה של טיילור סוופט ב-2009. אמש נערך בקליפורניה טקס ה-VMA, או במילים אחרות, טקס פרסי הוידאו קליפים של ערוץ המוזיקה, כשהזוכה הגדול הוא קנדריק לאמאר, ובתפקיד המנחה – קייטי פרי.




אז מה היה שם? הופעות בלתי נשכחות, מחוות מרגשות לאומנים שהלכו לעולמם השנה, וגם הרבה מאוד פסלונים. פרס הקליפ הטוב של השנה הוענק לקנדריק לאמאר, שזכה בסך הכל בשישה פרסים, ביניהם גם על שיר ההיפ הופ הטוב ביותר, פרס הבימוי הטוב ביותר לקליפ, ופרס על אפקטים מיוחדים.



בתואר אמן השנה זכה אד שירן, כשאת פרס האמן החדש של השנה, קטף די ג'יי חאלד. הפרס על שיתוף הפעולה הטוב של השנה הוענק לזיין מאליק וטיילור סוויפט, על הלהיט "I Don't Wanna Live Forever". סוויפט אגב, לא הגיעה לטקס המדובר, ככול הנראה בגלל היריבות המתוקשרת עם המנחה, אך שחררה (יש שיאמרו לכבודו), קליפ ללהיט החדש שלה.


ואי אפשר בלי הזווית הישראלית! את הפרס החשוב ביותר בטקס - קליפ השנה העניקה מי אם לא וונדר וומן – גל גדות שלנו. כבוד! וכמובן – ברכות לזוכים!