האלבום החדש של פאר טסי נקרע בין איכות לזילות

שנתיים אחרי שפרץ לתודעה עם "דרך השלום", הזמר מתקשה לשחזר את ההצלחה עם רצף שירים רדודים ודי גרועים, שנשמעים כבדיחה עצובה

דודי פטימר צילום: דודי פטימר
פאר טסי
פאר טסי | צילום: יח"צ

אומנם לא מדובר בשירים בעלי פוטנציאל להיטי, אך הם מוכיחים שכשהוא רוצה, הוא יכול להישמע טוב. בין השירים שזכו לטקסטים וללחנים רציניים ולא משוחזרים, אפשר למצוא את שיר הנושא, "בשלושים לעשירי", "זה לא משנה", "סרט ישן" (שהלחינו טסי ואריק זנטי למילותיו של אסי דיין ז"ל), "רק עוד פעם" ו"כמה טוב": בלדות חזקות, עוצמתיות ווקאלית שמצליחות לגעת, לרגש ולשדר פסון שרמנטי מצדו של טסי.

החוליה החלשה באלבום, זו שאמורה להיות חזקה אצל טסי כזמר ים־תיכוני, הבונה עצמו על חפלות וחתונות, היא דווקא שירי הקצב והסלסולים: במקום לבחור בשירים קליטים עם משמעות מינימלית, או אפילו מעט מקוריות, בחר טסי להרוס במו ידיו את רצף השירים האיכותיים דלעיל, שהעטירו איכות על האלבום, ובחר בשירים ים תיכוניים פרימיטיביים של שקל וחצי בשוק הסיטונאי של המסחרה העירונית.

תגיות:
פאר טסי
/
דרך השלום
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף