על פי דיווחים, להקת הבנים המצליחה מהניינטיז, שגילתה לעולם את רובי וויליאמס וסיפקה לא מעט להיטי פופ לאורך השנים, צפויה לנחות בארץ הקודש ולהופיע בהיכל מנורה ביד אליהו בתל אביב ב-27 בנובמבר 2017. להקת טייק דאת' הבריטית קמה בשנת 1990 במנצ'סטר וכללה את: רובי וויליאמס, גארי בארלו, מארק אואן, הווארד דונלד ג'ייסון אורנג' ונחשבה ללהקה המצליחה ביותר בבריטניה במחצית הראשונה של שנות ה-90 עם להיטי ענק כ-"Relight My Fire" ,"Could It Be Magic", "A Million Love Song", "Pray" ועוד רבים וטובים.





בשנת 1995 עזב ויליאמס את הלהקה ושנה לאחר מכן חבריה הנותרים הודיעו על פירוקה ופנו לקריירות סולו. עשור לאחר מכן, ב-2006 הלהקה התאחדה לרגל סרט דוקומנטרי שנעשה אודותיה ויצאה לסיבוב הופעות מצליח בעקבותיו הוציאה אלבום חדש ("Beautiful World") שנמכר שבעה חודשים מראש.



בשנת 2008 הוציאה הלהקה אלבומה השני מאז האיחוד ("The Circus") שסיבוב ההופעות שיצא בעקבותיו נכנס לספר שיאי הגינס כמרווח ביותר. בשנת 2010 שב וויליאמס ללהקה והקליטה עימה את האלבום "Progress" ששבר שיאי מכירות. ויליאמס עזב את הלהקה בשנת 2014 ובאותה שנה גם ג'ייסון אורנג' עזב.




עתה, "שרידי" טיק דאת' – בארלו, אוון ודונלד צפויה להגיע לתל אביב כחלק מסיבוב ההופעות החדש לקידום אלבומה החדש של הלהקה – "Wonderland". לפי דיווחים, מי שאמון על הבאת הלהקה לארץ הוא אודי אפלבוים. טרם נמסרה הודעה רשמית לכך .