אחד הקמפיינים המדוברים ביותר של היממה האחרונה הוא קמפיין הרשת #MeToo, שקיבל סיקור מיוחד בארץ בעקבות המקרה בו הוצעו הבוקר בתוכנית "פאולה וליאון" לצופים כרטיסים להופעה בתמורה לסיפורים על הטרדות מיניות שעברו. מגישי התוכנית מיהרו להתנצל והסבירו כי היה מדובר בטעות, אך נראה שמעבר לא נקשר הקמפיין הסיפור שכזה. 



אם לא הייתם מחוברים לעולם בעשרים וארבע השעות האחרונות, נספר שהקמפיין שנולד על רקע התפוצצות פרשת ההטרדות המיניות בהוליווד, קורא לנשים בכל רחבי העולם לספר על ההטרדה המינית שעברו.



מתוך תכנית הבוקר של פאולה וליאון. צילום מסך.
מתוך תכנית הבוקר של פאולה וליאון. צילום מסך.



את הקמפיין יזמה השחקנית אליסה מילאנו, שהחליטה שהגיע הזמן שאנשים ידעו כמה רחבה התופעה. מיליוני נשים בכל רחבי הגלובוס שיתפו ברשתות החברתיות מאז אתמול את הסיפורים שלהן, כמוהן, עשו גם הכוכבות הגדולות בעולם.



בין ההאשטים שצצו ברשת נמצא גם אחד של הזמרת ליידי גאגא, שאומנם לא שיתפה את הסיפור שלה, אך כתבה כי גם היא הייתה קורבן להטרדה מינית. גם סולנית להקת לונדון גרמר סיפרה כי להיות מוטרדת מינית ברחובות לונדון זו שגרה עבור כל כך הרבה נשים – והגיע הזמן שזה יסתיים. הזמרת ביורק חשפה כי גם היא הוטרדה מינית, וסיפרה כי שיתופי הנשים בכל רחבי העולם הובילו אותה לשתף את סיפורה שלה.



ליידי גאגא. Getty images
ליידי גאגא. Getty images



אין ספק שמדובר על קמפיין חברתי חשוב, ונראה שהוא בהחלט צובר תאוצה מרגע לרגע, כשעוד ועוד סיפורים נחשפים ברשת. אם תשאלו אותנו - עושה רושם שזוהי רק ההתחלה.