כשסטטיק (לירז רוסו) ובן אל תבורי, אחד הצמדים המצליחים שצמחו בעשור האחרון, חובקים שיר חדש – זו חגיגה "לאומית": הצמד, בליווי המפיק המוסיקלי ג'ורדי (ירדן פלג), שינה בשנתיים האחרונות את פניו של הפופ הישראלי עם שורה של להיטיו ששברו שיאים: "ברבי", "כביש החוף", "סתם", "סלסולים", "זהב" ולאחרונה "טודו בום" שחצה גבולות והפך להיט גם בברזיל.



חצי שנה לוקח לצמד להוציא שיר חדש, זמן המתנה די ארוך, ואולי צעד שיווקי נכון של לא "להמאיס" עצמו על המאזינים ובכל פעם השיר גורר אינספור קאברים, אינטרפרטציות וניתוחי מומחים, טרנדים ששובים את הנוער ופרסומות שמפמפמות את השיר בטלוויזיה, ברשת וברחוב. 






מה שמייחד את הצמד, מלבד ההפקה המוסיקלית המורכבת והעשירה של ג'ורדי המחונן שגורם לשירים להישמע כמות שהם, זו הרבגוניות, ההשפעות המוסיקליות הנרחבות והעובדה שאין שיר שדומה למשנהו, כל שיר נשמע שונה לחלוטין וכנרקח מחומרי יסוד אחרים ואולי זה מה שהופך את הצמד לאהוב בצורה קולקטיבית ולחצות דורות ואף מדינות.



הבוקר (ראשון) יצא "הכל לטובה", סינגל שביעי של הצמד, אותו כתבו והלחינו השניים והפיק ג'ורדי, ובניגוד לרעש ולסלסולים של "טודו בום", הפעם השניים מגישים בלדת פופ שקטה – "הכל לטובה" וחושפים בה צלקותיהם, רגשותיהם ובעיקר מדגישים את המוטו שלהם לשמור על אופטימיות למרות הקשיים הנקרים במשעול החיים.





הקליפ, שצולם בישראל ושילב מוחות יצירתיים ממספר מדינות כגרמניה, צרפת, סרביה ועוד, נעשה בסגנון הסרט "מטריקס" ומשלב עתיד, הווה ועבר המעורבבים יחד: תמונות מילדותם של לירז רוסו ובן אל תבורי (שנראה מחובק עם אביו שימי בימי ילדותו) משורבבות לקליפ בו ג'ורדי נראה דמות מהעתיד בעלת כוחות על טבעיים ובכלל השניים נראים כשוכבים במכונת זמן הלוקחת אותם לתקופות שונות בחייהם. 



השיר, כאמור, בלדה שקטה, מרגשת ויפהפיה בה פותחים השניים את הלב הוא די מורכב מבחינה לירית: הבית הראשון מדבר על אישה אבודה שהפכה לאמא ולא הבינה כיצד השנים חלפו ביעף, הבית השני מדבר על בחור שהתבגר ונזכר בימי צעירותו והבית השלישי עוסק בהווה, באוטוביוגרפיה של השניים על הקשיים בחייהם והאופטימיות שגורמת להם לשיר בפזמון: "לא תמיד קל, לא תמיד טוב, אבל זה תמיד גורם לי לחשוב,יום עובר וצרה חולפת, כי לכל עצב, יש גם סוף".



הצמד עולה על כל הציפיות, כבכל שיר חדש, ומוסיף להוכיח קבל עם ועדה שהם התופעה הכי מסקרנת שאירעה למוסיקה הישראלית בשנים האחרונות.