אחרי שישה חודשים של ציפייה מתישה, היום (ראשון) יצא סוף סוף שירם החדש של סטטיק ובן אל תבורי: "הכל לטובה", לאוויר העולם. כדי לחגוג את המאורע המרגש הגיעו השניים לתוכניתו של דידי הררי ברדיו 103FM וסיפרו על הסינגל והעבודה עליו. "אני לא ישנתי כל הלילה, כי התרגשתי מיציאת השיר החדש", שיתף תבורי ברגשותיו בתחילת התוכנית. 





"'הכל לטובה' שונה לגמרי מכל מה ששמענו מכם, אמרתי לכם את זה גם על 'טודו בום', וגם על 'זהב', אתם כאילו כביש מזוגזג. מאיפה הרעננות הזאת?" שאל הררי, וסטטיק מיהר להגיב: "זה הדבר שאני הכי אוהב לשמוע כשמדברים איתנו על שיר חדש: 'זה שונה לגמרי'. אני חושב שיש לנו הרבה מה להגיד, ולא הספקנו לגעת בטיפה מזה".



"צריך להגיד שהקליפ הזה מאוד מושקע מבחינת הסקאלה של האנשים שעבדו עליו", הסביר סטטיק על הפקת הקליפ העתידני שצולם בסגנון הסרט "מטריקס", "עבדו עליו 60 אנשים ממלא מדינות בעולם, מסרביה, מצרפת ועוד, רק על כל התלת מימד והבנייה. בסצנה שאנחנו נופלים העלו אותנו לגובה שבע מטרים והפילו אותנו עם רתמות".





"אנחנו במירוץ כזה של עבודה, שאנחנו עוברים מדבר אחד לשני, ויש עוד סינגל כמעט מוכן בדרך", חשפו בן אל וסטטיק, "זה לא מירוץ של הישגים, זה יותר מירוץ של לעשות מוזיקה טובה ולחדש את עצמינו". 



"חולה על הסטייל שלך", התייחס הררי למעיל הפרווה של סטטיק, "באתי מושפע, ראיתי סרטונים של ראפרים, אז זרקתי עליי את המעיל הזה", ענה לו הזמר. "לפני יומיים יצאתי עם ג'ינס וחולצה", הצהיר בן אל תבורי כשנשאל על הסגנון הייחודי שלו, "טוב שהוא זוכר שזה היה לפני יומיים, אנשים לובשים את זה ביומיום שלהם", השיב לו הררי.