הסופרבול נחשב לאחד מאירועי הספורט הגדולים ביותר בארה"ב, אבל - לא רק חובבי הספורט מחכים לו. הופעת המחצית בין המשחקים נחשבת לאירוע בפני עצמו, והשנה, מי שיעלה על הבמה למופע המדובר הוא ג'סטין טימברלייק. זו אינה הפעם הראשונה שטימברלייק כובש את בימת הסופרבול. ב-2001 הוא הופיע עם להקתו דאז – אן סינק, וב-2004 התארח בהופעתה הבלתי נשכחת של ג'נט ג'קסון שהסתיימה בפטמה חשופה, ושערורייה תקשורתית גדולה.





הפעם – טימברלייק הוא הכוכב הראשי של הערב, ואם חשבתם שמדובר בעסק כלכלי עבורו – תחשבו שוב. מסתבר שהאומנים שמופיעים בסופרבול אינם מקבלים תשלום, כך היה גם בשנים קודמות. אז למה להם להופיע אתם תוהים? ובכן, מדובר בשידור הטלוויזיה הנצפה ביותר בארה"ב – כך שאם נבחרת להופיע בו, אתה לא אומר לא.


ג'סטין טימברלייק. Getty images
ג'סטין טימברלייק. Getty images


בין האומנים שאמרו כן היו גם קולדפליי שאירחו את ביונסה וברונו מארס, וגם ליידי גאגא שהופיעה בשנה שעברה לבדה. אז האם טימברלייק יצרף אליו אומן נוסף? הרשת מלאה בניחושים והשערות, יש שמקווים שהאקסית המיתולוגית בריטני ספירס תצטרף אליו על הבמה, אחרים מהמרים על איחוד של אן סינק, ויש שמאמינים כי זו תהיה שוב ג'נט ג'קסון. התשובות – בגמר הסופרבול שיתקיים בתחילת חודש פברואר 2018.