אדם לוהק לשמש הפנים של מותג הגברים בישראל כאשר עבורו מדובר בקמפיין אופנה ראשון, והבחירה בו מגיעה בסמוך לליהוקו לראשונה לפסטיגל בחג החנוכה הקרוב, שם גרף סכום ששבר שיאים בחוזה שמוערך על סך של 1.2 מיליון שקלים.
"האמת שאני גם לא מבין למה פנו אליי, בהתחלה נקרעתי מצחוק. אמרתי 'נראה על מה מדובר', נפגשתי עם הצוות של 'מנגו' בארץ והייתה נציגה בינלאומית", אמר אדם בתוכנית "שש עם עודד בן עמי", "אני חושב שלהיפתח כל פעם לעוד תחומים זה משהו שנותן לך הסתכלות שונה על הדברים ועוד למידה. למדתי איך להסתכל למצלמה, איך לצעוד, וכל מיני קטנות וניואנסים".
"יכול להיות שזה הייעוד שלי, להיות זמר, אבל אף אחד לא יודע מה יקרה מחר ומה יקרה בעתיד", הסביר הזמר, "אני חושב שלנהל חיים נורמליים וחיי משפחה וזוגיות במקביל זה משהו קשה. אפשר לשלב, אבל זה קשה".