את יום הולדתה ה-21 של הזמרת הניו זילנדית לורד שחל אתמול, סביר להניח שכמה ממעריציה, לא ישכחו לעולם. הזמרת החליטה לוותר על מתנת יום ההולדת שלה ולהעניק מתנה דווקא למעריציה, ובחרה בדרך מקורית במיוחד.



אתמול בבוקר הזמרת העלתה לחשבון הטוויטר שלה תמונה של ספר שצולם בספריה בניו זילנד וכתבה כי מאחורי הספר מסתתרת מתנה שהיא השאירה למי ממעריציה שיגיע לספר ראשון.



הספריות העירוניות של ניו זילנד לא ציפו לגל הצעירים שהסתער על המקום, אך זוכה יש רק אחד. בר המזל שמצא את הספר, גילה מאחוריו זוג כרטיסים למופע של הזמרת שהתקיים אמש, וגם – שימו לב, חולצה עליה מופיע ציור שלורד ציירה בעצמה.



את יום הולדתה העשרים שחל בשנה שעברה חגגה לורד בניו יורק, במסיבה שארגנה חברתה טיילור סוויפט, אין ספק שאת חגיגות יום ההולדת ה-21 המעריצים אהבו הרבה יותר.






בריטני ספירס בקרוב במוזיאון?




נסיים עם בריטני ספירס ששמה בכיס הקטן את ציור החולצה של לורד. ספירס מסתבר היא אומנית מוערכת שאפילו מוכרת יצירות שלה בסכומי כסף לא קטנים בכלל.



בריטני העלתה בחודש שעבר לעמוד האינסטגרם שלה סרטון קצר בו היא נראית שקועה במיוחד במלאכת הציור בחצר ביתה. על בד הקנבס – פרחים בגווני סגול כחול, עם נגיעות ירוק.



אם חיבור הצבעים נשמע לכם מוזר, מסתבר שיש דווקא מי שהתרשם ממנו מאוד. הציור הצבעוני של ספירס נמכר לפני מספר ימים בסכום של – 10,000 דולרים. הרוכש המאושר הוא לא מעריצה עשירה אלא דווקא סבא חביב בשם רובין ליץ', שרכש את היצירה לעצמו.



הכסף אם תהיתם, נתרם לנפגעי אירוע הטבח בלאס וגאס. אנחנו איננו מבקרי אומנות כמובן, אבל אולי כדאי שספירס תתמקד בקריירה המוזיקלית שלה ותשאיר את הציור בגדר תחביב בלבד.