"עפרה הייתה אמורה להיות בת 60 היום": הזמר והיוצר אברהם טל הוציא גרסת כיסוי לשירה של הזמרת, "לאורך הים", בעיבוד חדש ומפתיע לכבוד יום הולדתה שחל השבוע. על הקלטת השיר מחדש סיפר אברהם לאיריס קול ב-103FM: "שאלו אותי לפני כמה זמן אם אני מסכים לעשות מחווה לזמרת הענקית הזו וכמובן שאמרתי מיד 'כן', נכנסו לאולפן במהרה והקלטנו את השיר המיוחד הזה".





"אני שר את השיר בסולם המקורי שלה ומסתבר שיש לי מנעד קול רחב", עוד הוסיף הזמר. "אני לא מעשן, שומר על מיתרי הקול שלי ומאמן אותם. לפני כל הופעה אני מבצע חימום של עשר דקות, אם אני שר ללא חימום אני פוגע בקול שלי. בימים שיש לי המון הופעות ברצף אני מרגיש יותר קושי בהפעלת הקול אבל לאחר מנוחה הקול חוזר לעצמו".



על עפרה חזה סיפר הזמר: "אני לא הייתי במחנה עפרה או ירדנה, זה ריחף מעליי". "אני מרגיש צעיר לפי המוזיקה שאני אוהב", טען הזמר לגבי גילו: "יש לי גם פטיפון בבית ואני שם לעצמי תקליטים ונרגע מהמירוץ אחר המוזיקה הכי חדשה. עפרה הייתה אמורה להיות בת 60 היום וזה מאד עצוב. אני תוהה אם זה היה משנה לה שכולם עדיין זוכרים אותה ואת העשייה שלה".



"היא סיימה את חייה בדרך מאד עצובה ובגיל צעיר ואני שואל את עצמי אם יזכרו לי את היצירה שלי", סיכם טל. "אני מוזיקאי מאד מוכשר ומצליח כיום, אך אני אחד מבין הרבה מאוד אנשים, אני לא פינק פלויד ואני לא ביטלס ולכן אינני יודע אם אשאיר חותם או לא. הכי משנה לי זה להרגיש טוב עם עצמי ולחפש את האושר יום יום. זה מה שמעסיק אותי בשגרה".




עריכה: איתמר זיגלמן