בשנת 1987, בדיוק לפני 30 שנה, הלך לעולמו זהר ארגוב, מי שנחשב בעיני רבים ל"מלך הזמר המזרחי" של כל הזמנים. עם פטירתו של ארגוב, נוצר חלל בתעשיית המוסיקה המזרחית ועל אף שאמנים כחיים משה, ישי לוי ועופר לוי הפכו לכוכבים בז'אנר, מעריצי ארגוב וחובבי הזמר המזרחי בכלל חיכו וציפו ל"מלך" חדש שיירש את ארגוב.



כל זה אירע בשנת 1997 כשאייל גולן פרץ לתודעה יחד עם אתניקס וחולל את "המהפכה החדשה של המוסיקה המזרחית". לאורך השנים נוצרו לא מעט השוואות בנוגע למי ראוי לתואר מלך הזמר המזרחי: ארגוב או גולן, ואפילו בסקר שקיימנו בדיוק כאן ב"מעריב אונליין" בחודש שעבר בין שניהם ארגוב קיבל 51% וגולן 41% (שאר האחוזים ניתנו לזמרים אחרים שנכללו בסקר).





היום, כמחווה לזמר הנערץ עליו או ליתר דיוק הזמר שהוא ירש את מקומו, גולן הקליט את "נכון להיום", שיר הנושא מאלבומו המצליח ביותר של ארגוב, שכתב שאול בן שאול והלחין אבנר גדסי ונתן לגיטימציה להשוואה המדוברת.



האמת, על פניו, העיבוד המחודש לשיר די משעמם ומרדים, לא מוציא את המיטב משיר הבלוז הזה ולא רק שהניסיון להישמע פה "עדכני" לא צולח במיוחד, אלא חיבור הקולות הטכני בין השניים לא נשמע טבעי במיוחד, אנמי מדי וחסר רגש.



ה"דואט" בין השניים מצטייר בעיניי, כחובב ומעריך הן של ארגוב והן של גולן, כניסיון זול ופתטי של גולן לרכב על הגימיק של ארגוב בשביל ליצור עוד קצת "באזז" וצלצולים מה גם שביצוע של גולן לבד לשיר יכל להביא לידי ביטוי את האינטרפרטציה שלו לשיר ולכבד את ארגוב יותר מאשר הדבקה מלאכותית של קולות. כל הכבוד על המחווה, אבל הפעם זה מיותר לחלוטין.