גילי ארגוב נגד אייל גולן: ההקלטה המחודשת של אייל גולן לשיר "נכון להיום" של מלך הזמר המזרחי זוהר ארגוב ז"ל, זכתה לשבחים בקרב המאזינים - פחות מיממה מפרסום השיר - והצפיות עומדות על מעל 77 אלף. אך יש מי שלא מרוצה מהמחווה לארגוב, שנעשתה לציון 30 שנים למותו. גילי ארגוב, בנו של הזמר שהלך לעולמו, התייחס הערב (שלישי) ל"דואט" שהקליט גולן ואמר כי השיר היה "מיותר". לדבריו, "לא צריך את זה. אבי זיכרונו לברכה השאיר לגולן אבק בביצוע". 



את הדברים אמר ארגוב בתוכנית "אנשים" של קשת עם חיים אתגר וקורין גדעון. במהלך השיחה אמר: "אייל הוא מלך בזכות עצמו ולא צריך לחפש לעצמו דואטים עם אדם שנפטר. זה מחמם את הלב ונותן הרבה כבוד אבל אני חושב שאייל הוא מלך בזכות עצמו".



אתה בקשר עם גולן ומשפחתו?


"הוא עזר לי כלכלית עם הגמילה שלי, הם מתעניינים ועוקבים אחרי וברוך השם אני מעריך את התרומה של גולן".



ובכל זאת יש פה ביקורת, זה לא כפוי טובה?
"איזה ביקורת? מה אתה רוצה שאאחל בהצלחה, מה אתה רציני? הוא יושב באולפן ועושה תחרות עם ארגוב שלא איתנו. אני מבין שהוא אוהב אותו כמו הרבה מעריצים אבל מה אני אגיד"?



אולי אתה פגוע שהשאירו אותך בצד?
"לא, אני לא חושב שצריך לעשות פה ספקולציות". 





"אסיר תודה לאייל"
בראיון ל"מעריב" בחודש אוקטובר האחרון התייחס ארגוב ליחסיו המיוחדים עם גולן. הוא סיפר כי בפברואר 2016, בעקבות בקשתה של אמו של גילי וגרושתו של זוהר לעזור לבנה להיגמל מהסם ולהציל את חייו, נרתמו גולן ומנהלו בני פרץ ומימנו את אשפוזו ותהליך הגמילה.
"עד היום אני אסיר תודה לאייל ולבני על מה שעשו עבורי, זה לא מובן מאליו וכבר שנתיים שאני נקי מהסם", הוא אומר. "אני לא יכול להיות כפוי טובה וליפול, ועם העזרה שלהם, ניתנה לי גם המחויבות להוכיח את עצמי. שתבין, יוצא לי לפעמים להופיע במועדונים, המון נרקומנים מסתובבים סביבי ואני נגעל מזה. אני מתרחק מזה. זה כבר לא חלק מחיי".
עוד סיפר בראיון על הולדת בתו, זוהר: "את השם זוהר ארגוב אני בחרתי, כי רציתי לעשות כבוד לאבא שלי". התייעצתי עם אהבת חיי, אשתי ורד, והיא הסכימה. בהתחלה אמא שלי התנגדה, כי אמרה שלא נהוג לקרוא לתינוקת על שם אדם שמת, ושתמיד יזכירו לה את השם של סבא שלה. אבל התעקשתי ואני מאוד מאושר. התינוקת הכניסה קסם ואושר לחיינו, היא שובה אותנו בכל שנייה מחדש ומעניקה לנו רגעים ענוגים של נחת".