תוכניות השירה לא הולכות לשום מקום: אחרי כמה פרקים חלשים - "אקס פקטור" חוזרת להוביל. הריאליטי של רשת עלה ב-30 אחוזים מהנתון שהשיג בפרק הקודם (15.2%) ומגרד את רף 20 אחוזי הרייטינג, נתון מרשים לימים אלה. מולו "עובדה" עם אילנה דיין בפרק חלש יחסית, לא משחזרת את ימי הזוהר, ואחריה "כיפת ברזל", דרמת החיילים החרדים של "קשת" גם היא עם נתונים צנועים יחסית. שתיהן לא מצליחות לתת פייט ראוי לפאנל השופטים של "האקס" שירי מימון, סאבלימינל, עברי לידר ומשה פרץ.



ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "אקס פקטור" של הזכיינית "רשת 13" עם 19.7 אחוזי רייטינג, מול "עובדה" של קשת שגרפה 13.2 אחוזים ו"כיפת ברזל" שהביאה לזכיינית 11.9 אחוזים. המקור של ערוץ 10, לעומת זאת, עשתה 3.4 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "שטח הפקר-פרקליטי מלחמות הגירושים" בהגשת קרן אוזן שקיבלה 3 אחוזים בלבד.



כיפת ברזל. רדי רובינשטיין, יח"צ
כיפת ברזל. רדי רובינשטיין, יח"צ



הצופים מזגזגים


ברצועת החדשות, עשו "חדשות ערוץ 2" הוותיקות, בפורמט המחודש שלהן "החדשות" המשודר בשתי הזכייניות במקביל: 11.4 אחוזים ב"קשת 12" ו-10.2 ב"רשת 13", מה שמעיד על מעבר של הקהל בין הערוצים בין מהדורת החדשות לתוכנית הפריים טיים וזליגתו מקשת לרשת. חדשות ערוץ 10 גרפו 8.2 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי בהגשת מיכל רבינוביץ' קיבלה 4.2 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה התוכנית הכלכלית של קשת עם 9.2 אחוזים ו"ערב טוב עם גיא פינס" עם 8.8 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת" ששידרה את " לפני החדשות" קיבלה 5 אחוזים.