מלונדון עד ראשון לציון: הזמרת הבריטית המצליחה לילי אלן שיתפה באופן מפתיע כתבה מתוך אתר האינטרנט של ה"ג'רוזלם פוסט", העוסקת בפרשת השחיתות בראשון לציון. בכתבה שצייצה בחשבון הטוויטר שלה התפרסמו פרטים על מעצרם של 17 בכירים בעירייה, והזמנתו של חבר הכנסת דוד ביטן לחקירה בעקבות חשדות לשחיתות.

כזכור, 17 מעורבים, ביניהם בכירים ביותר בעיריית ראשון לציון, עוכבו אתמול לחקירה על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה, בתום חקירה סמויה שהתנהלה במהלך השנה האחרונה. מאוחר יותר עוכב גם חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) לחקירה במסגרת הפרשה, שבה נבדקים קשרים בין בעלי תפקידים שונים בשלטון המקומי המוניציפאלי והארצי לבין גורמים פליליים ואנשי עסקים.

עדיין לא ברור מהו הקשר בין הזמרת הבריטית לפרשה, או לעיר ראשון לציון. אך עוקביה הישראלים של אלן, שהיו משועשעים מהמחווה, מיהרו להגיב. "לילי, חכי שתשמעי מה קרה בפתח תקווה" כתבה אחת מהן, ואחר הוסיף: "שלא לדבר על קיבוץ נירים". גולשת נוספת כתבה לה בעברית: "לילי תתעסקי במוזיקה", וגולש אחר ענה לה: "לדעתי עברית זה לא הצד החזק שלה".

"למה פרסמת את זה? את חברה של ביטן? או אולי של אמסלם?" סיכם גולש ישראלי נוסף, שהצביעה על סיבה אפשרית: "או שאולי את מתכננת להופיע בלייב פארק ראשון לציון. בבקשה תעני, זה דחוף".