אחרי שלילי אלן שיתפה בחשבון הטוויטר שלה כתבה של ה"ג'רוזלם פוסט" על חבר הכנסת דוד ביטן ופרשת השחיתות בראשון לציון, הזמרת עולה שוב לכותרות, הפעם בכל העולם, בעקבות ציוץ אחר שלה. אם טרם שמעתם על המטבע הווירטואלי ביטקוין – כנראה שאתם ממש לא בעניינים, כי הכסף הממוחשב שנולד רק ב-2009, הצליח להפוך בשנים האחרונות לא מעט אנשים למיליונרים – אבל יש אישה אחת שלא השכילה לזהות את הפוטנציאל והיום, כנראה שקצת מתחרטת. 


מגזינים ברחבי העולם חזרו ביממה האחרונה לציוץ שהעלתה הזמרת לילי אלן בשנת 2014, בו היא מספרת על עסקת ביטקוין שהוצעה לה ועליה בחרה מיד לוותר.


הציוץ על פרשת דוד ביטן

אלן סיפרה כי בסביבות שנת 2009 קיבלה הצעה להופיע באירוע מסוים, כשהשכר שתקבל הוא מאות אלפי מטבעות ביטקוין. באותם ימים סכום של 200 אלף פאונדים בביטקוין, לא היה שווה הרבה – כך שאלן לא היססה וויתרה מיד על ההצעה.


היום עם זאת, הסכום הזה שווה יותר ממיליארד וחצי פאונדים, כך שאם אלן הייתה בוחרת לקיים את המופע, היא הייתה היום מיליארדרית ששווה יותר ממדונה (שהונה מוערך ב-370 מיליון פאונדים), ביונסה (שהונה מוערך ב-260 מיליון) ואפילו מהמלכה אליזבת (ששווה 415 מיליון פאונדים). בקיצור, כמו ששרה לילי אלן – It’s not fair!

הציוץ של לילי אלן על הסכום שהפסידה