בתגובה לזמר החרדי יונתן רזאל: אביב גפן הסתיר אמש (שבת) את עיניו באמצעות סרט שחור במהלך הופעתו במלון דן פנורמה באילת, לעיניהם של 700 אורחי המלון, זאת במסגרת סוף שבוע מוזיקלי שהתקיים במקום לחברי מועדון הלקוחות של מלונות דן, אשר במסגרתו הופיעו גם האמנים אברהם טל ועידן חביב.



אביב גפן עם כיסוי עיניים. צילום: הראל שגיא

לקראת סוף ההופעה, הזמין גפן את כל הנשים בקהל לקום ולרקוד לצלילי "שיר הסמרטוטים" המפורסם שלו, ולתדהמת הקהל כיסה את עיניו בעת הביצוע בסרט שחור, ככל הנראה כמחאה נגד הזמר החרדי יונתן רזאל.



כזכור, לפני חמישה ימים בחר רזאל להדביק נייר דבק שחור על עיניו בעת הופעה שלו בירושלים, במסגרת פסטיבל "צמאה", בפני קהל שכלל גם נשים. המוזיקאי בן ה-44 בחר עשה זאת, ככל הנראה, על מנת למנוע מעצמו לראות את הנשים שהיו בקהל, ביניהן גם כאלו שרקדו במעגלים, ולמעשה הופיע מבלי שראה דבר.



הסרטונים של המעשה שהתפרסמו ברשת גררו תגובות רבות מכאן ומכאן. "אומן שיש לו בעיה עם הקהל שלו - ראוי שייחשב מסלול מחדש, וכנ"ל גם לגבי הקהל הנשי שלו", כתבה גולשת, שהוסיפה: "למה ללכת להופעה אם הוא 'מכבד' בצורה יצירתית, שלא להגיד מזלזלת את מי שמפרנס אותו? צביעות מגעילה". 



לעומת זאת, תומכת נלהבת של רזאל כתבה: "איזה מהמם הוא. משאיר מקום לנשים לרקוד בנח מולו, לא מתפשר על הערכים שלו, אבל גם לא מונע מנשים את ההופעות שלו ואת היכולת לרקוד וליהנות בהופעות שלו".