אומנם לא מדובר באיחוד היסטורי של להקת הספייס גירלז וגם לא בהגעת הגאנס אנד רוזס לישראל, אבל גם אמנים מקומיים, כך מסתבר, מצליחים לגרום לקריסה של מוקדי רכישת הכרטיסים. לאחר שמכר את כל הכרטיסים לשלושת המופעים האחרונים בסיבוב ההופעות שלו "אחרי כל השנים", עומר אדם החליט לפתוח מופע נוסף שיתקיים ב-31 בינואר בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, והודיע שהקופות ייפתחו היום (ראשון) בשעה 9:00 בבוקר. אך גם מי שניסה לרכוש כרטיס להופעה החדשה, נתקל בלא מעט בעיות. זמן קצר לאחר פתיחת הקופות, מוקדי ההזמנות קרסו ואי אפשר היה להגיע למספר בו מבצעים הזמנה.



מעריציו של הזמר החלו לפרסם תגובות בדף הפייסבוק שלו, והפוסט בו הודיע על המכירה קיבל לא פחות מ-10,075 תגובות, רובן נזעמות: "השעה כרגע 11:30, אני משעה 9:00 בבוקר אין ספור פעמים וקרוב למאה ניסיונות ברענון הדף או טלפונים לקופות. פשוט אין תגובה, הכל נשאר קפוא ולא זז", כתב אחד הגולשים. "על הפנים המכירה. לא יודעים להיערך ולהתנהל. מעשרה לתשע הייתי באתר, ריפרשתי אין ספור פעמים וכל פעם אותה הודעה. ביזיון", כתבה גולשת נוספת. 








בתחילת הערב, פרסם הזמר הודעה על כך שכל הכרטיסים למופע החדש נמכרו גם הם: "אנשים יקרים, תודה לכל מי שרכש כרטיסים, אנחנו שמחים להודיע כי המופע סולד אאוט ואזלו הכרטיסים".


עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עומר אדם, מסר בתגובה: ״אנחנו שמחים על הביקוש הגדול וההתעניינות האדירה במופע, כל הכרטיסים נמכרו ותודה לכל מי שהספיק והצליח לרכוש למרות העומס שנוצר״.