אחרי שנים ארוכות של דממה מוזיקלית, מיקיאגי, סולן "נוער שוליים", בוגר ורחוק מתמיד מליפול להגדרה "נוער", מוציאה בשבוע הבא את האלבום הרשמי הראשון שלו מאז ימי הלהקה המצליחה שאחראית ללהיטים "ציירי לך שפם", "לך איתה", "עונג" ו"אמסטרדם". מיקיאגי כתב, הלחין, עיבד והפיק את כל השירים באלבום וכעת הוא משחרר סינגל מתוכו באנגלית. לטעמי זה פשוט מקסים.



שאלתי אותו על בחירת השיר כסינגל והוא אמר: "הבחירה הייתה בהתייעצות עם חברים וקצת אנשי מקצוע. קשה לי להיות אובייקטיבי כי כתבתי והפקתי את כל השירים. זה מוזר, אבל בזמן העבודה לא ממש חשבתי על השיר כסינגל. כולם הצביעו עליו ואז הבנתי שיש בו משהו רדיופוני, מקווה שעוד יתחברו אליו".



איזה תהליך עברת במהלך היצירה של השיר?
"קשה מאוד. השיר הזה הוא פנטזיה, כנראה ולא תתקיים לעולם. פנטזיה של אהבה מלאה, בלי עקבות, בלי מחשבות והגיון. רק רגש טהור. משהו שכנראה לא אחווה לעולם".





"מדובר ברגע משמעותי בשבילי", סיפר לפני כחודשיים על האלבום בראיון למיקי לוין מ"מוסף מעריב". “אני לא מתקתק כל שנה אלבום. בפעם האחרונה שהוצאתי תקליט זה היה ב–1992. אלבום שירי ילדים, זה מה שעשיתי אחרי נוער שוליים, ואז נעלמתי. עזבתי את המוזיקה והתחפרתי בתוך עולם אוטופי ומוגן. לצערי, חוויתי טראומות בפרסום ובחשיפה, והיה לי מאוד קשה. החלטתי לעצור הכל. זה למעשה הטריגר לבריחה. עכשיו אני מרגיש מוכן לחזור. לא מעכל עדיין שאני מוציא אלבום סולו. יש בי צד שלא מתלהב מהר ונזהר מאמוציות מוגזמות, אבל זה אחד הרגעים המשמעותיים בחיי. אחת התחנות החשובות".



האלבום "birth at Separated" יוצא בהפצה עולמית לקראת חג המולד ב-17.12