שני קולות ענקיים מתחברים יחד לשיר אחד. עמיר בניון וישי לוי משיקים בימים אלו את פרי שיתוף הפעולה שלהם, הסינגל המרגש "לא מפסיק לעולם" אותו הם הוציאו השבוע לרדיו. "השיר נכתב לפני כעשור ומדבר על אדם שמחובר לאומנתו, אדם שלא אכפת לו מה אומרים עליו", סיפר לוי על הסינגל בתוכניתה של איריס קול ב-103FM. "בדיוק כמוני וכמו עמיר".



בניון סיפר על העבודה משותפת של השניים: "להיות עם ישי באולפן זה כמו להיות עם חבר שנולד יחד איתי באותה שכונה, אנחנו עובדים יחד למרות שהכרנו רק בשנים האחרונות, זה כיף וזה תענוג. אני מכיר את ישי אישית, אנשים לא יודעים כמה שהוא איש מצחיק. את השיר הזה אי אפשר היה לשיר לבד, התקשרתי לישי והצעתי לו שנעבוד יחד".





"יש אנשים שהקדוש ברוך הוא בחר בהם", טען בניון: "אני חושב שהקריירה המוזיקלית שלי והאמונה שלי היא שליחות".



על הגמילה מהתמכרות מסמים שעברו השניים שיתף בניון: "ישנם אנשים שצריכים לעבור איזושהי דרך בכדי שיצא מהם הדבר הטוב שבתוכם, במקרה שלי זה שירה ומוזיקה. לעיתים נגזר עלינו להיות בסיטואציה מסוימת והשאלה היא כיצד אנחנו יוצאים ממנה. אני לוקח את המתנה שקיבלתי מהקדוש ברוך הוא, ומנסה לנצל אותה בדרך הטובה ביותר שאני מכיר". 



ישי לוי סיכם את דבריו והוסיף: "עברנו את אותו תהליך באותם המקומות, הכל תלוי לאיזו תחתית הגעת ואיך אתה יוצא ממנה. שנינו יצאנו מתוך המצוקה בגבורה ופנינו קדימה לעתיד".

עריכה: איתמר זיגלמן