מלכותית: הזמרת הניו-זילנדית הצעירה לורד מגיעה לישראל. המוזיקאית שפרצה עם הלהיט "Royals" בשנת 2012 כשהיא בת 17 בלבד, והספיקה לצבור קילומטראז' רציני בעולם המוזיקה עם שלל להיטים ביניהם "Green Light", "Perfect Places", "Team" ו-"Tennis Court", תעשה בקיץ הקרוב את דרכה מניו זילנד האלגנטית לתל אביב המיוזעת.



לורד מגיעה לישראל למופע אחד ביום שלישי ה-5 ליוני 2018, ההופעה לא תחולק לאיזורי גולדן-רינג, וי.איי.פי וכו וכולם יהיו שווים מול בת האצולה הצעירה. 3000 כרטיסים ראשונים במכירה מוקדמת במחיר של 289 שקלים יוצעו ברשת, ובהמשך מחיר הכרטיס יעלה ויעמוד על 329 שקלים.





אגב, אם במקרה לא תוכלו להרשות לעצמכם כרטיס, אולי תוכלו לקבל אחד במתנה מהזמרת. כזכור, ביום הולדתה ה-21 שחל בנובמבר, החליטה לורד לוותר על מתנת יום ההולדת שלה ולהעניק מתנה דווקא למעריציה, ובחרה בדרך מקורית במיוחד, כשהעלתה לחשבון הטוויטר שלה תמונה של ספר שצולם בספריה בניו זילנד וכתבה כי מאחורי הספר מסתתרת מתנה שהיא השאירה למי ממעריציה שיגיע לספר ראשון.



הספריות העירוניות של ניו זילנד לא ציפו לגל הצעירים שהסתער על המקום, אך זוכה יש רק אחד. בר המזל שמצא את הספר, גילה מאחוריו זוג כרטיסים למופע של הזמרת. תל אביב לורד אומנם לא תבקר ביום הולדתה, אבל אולי בכל זאת כדאי יהיה לעבור באיזור הספריה העירונית במהלך חודש יוני.



לורד, שלישי,5.6.18, גני התערוכה, תל אביב