דודו אהרון חוגג השבוע את יום הולדתו ה-33 ולרגל המאורע החליט לפנק את מעריציו במתנה כפולה. לאחר שהפך לאחד מהיוצרים הים תיכוניים המצליחים ביותר בישראל, שבין להיטיו השירים "תגידו לה", "אמא", "כסף ואלכוהול" ו"טרמינל 3", לקראת הופעתו הקרובה ביום הולדתו ברידינג, שחרר הזמר לרדיו שני שירים חדשים.



על הסינגלים  הטריים "חושב עליה" ו"רק אהבה מדברת", סיפר אהרון לאיריס קול ברדיו 103FM: "מי שזכה להכיר אותי יודע שאני אוהב לשבור מוסכמות, ולכן החלטתי להוציא את השירים האלו יחד. הרבה ניסו להוריד אותי מהמהלך הזה אך אני סירבתי בתוקף, זה התבשל אצלי כבר יותר משנה והקשבתי לאינטואיציות שבי, אני מאמין שעוד כמה חודשים אדע אם המהלך היה נכון".









כשנשאל האם משחרר את שיריו קודם לרדיו או לרשת השיב: "בדרך כלל בו זמנית. אם אני מוציא סינגלים ביום ראשון אני לעתים מקדים ומעלה את השיר במלואו לערוץ הרשמי שלי ליוטיוב ומדווח על כך בפייסבוק במוצאי שבת. לאחר שאני מעלה סרטון אני לא יושב ומסתכל על כמות הצפיות באופן היסטרי, אני מציץ מידי פעם. שכשאני מוציא משהו מעניין אותי אם זה מייצר באז, אבל דווקא ישנם שירים שלי מהשנתיים האחרונות לא יצרו באז ברשת, ונהפכו להיות שירים מרכזיים בהופעה".




"אני בקרוב סוגר עשור של עשייה במוזיקה הישראלית", ציין דודו אהרון: "למדתי מה זה ריאליטי ומה זה מוזיקה, אני מתעסק בעשייה של האלבום שלי שמסמן תחנה נוספת בחיים שלי וכעת ריאליטי לא חסר לי בחיי, אני עושה רק מה שמתאים לי"

עריכה: איתמר זיגלמן