הלהיט הבא: כחודשיים עברו מאז שסטטיק ובן אל תבורי הוציאו את השיר אחרון שלהם "הכל לטובה", בלדת פופ שקטה בה הם חשפו את צלקותיהם ורגשותיהם, ובעיקר הדגישו את המוטו של שמירה על אופטימיות, וכבר הם מוציאים הצצה קטנה אל השיר הבא. בתמונות שהעלו היום (שלישי) לרשת האינסטגרם סטטיק ובן אל הכריזו על הסינגל החדש שלהם - "נמסטה", שצפוי לצאת ב-1.1.18.



בתמונה שפורסמה בשני החשבונות נראה אדם עם כובע רחב שוליים, העומד במה שנראה כמו ג'ונגל ירוק, במה שמזכיר את סגנון הסרטים הקלאסי של אינדיאנה ג'ונס בכיכובו של הריסון פורד. "לפני יותר מחודש , צילמנו את נמסטה ב-1.1 זה אצלכם" כתבו השניים בכיתוב שמצורף לתמונה. 




המעריצים של השניים יצאו מגדרם והציפו את החשבונות בתגובות נלהבות: "אלופים אין כמוכם אתם מדהימים. שאפו גדול על עבודה אדירה, אתם לא מפסיקים להפתיע אותנו. אני בטוחה שזה הולך להיות מטורף כמו שאר המוזיקה שלכם. אתם מרגשים ומשמחים אותנו כל פעם מחדש, מחכה בקוצר רוח, אין כמו לפתוח את השנה באהבה ובשמחה רבה זה מנצח הכל תמיד! אתם גדולים מהחיים", כתבה אחת המעריצות בעמוד של בן אל. "תגיד שפשוט צילמתם את ההמשך לפארק היורה", הוסיף אחד הגולשים באינסטגרם של סטטיק והציע פרשנות קולנועית שונה לתמונה.



כזכור, שירם הקודם של סטטיק ובן אל "הכל לטובה" שיצא בסוף אוקטובר, הגיע למספר של 16,245,429 צפיות, והספירה ממשיכה. השיר שיצא לפניו, "טודו בום" היא השיר המצליח ביותר של השניים מבחינת צפיות והגיע לכמות של 43,992,642 צפיות, והשאלה המסקרנת היא האם "נמסטה" יצליח לעקוף אותו.