נראה שכל דבר שיעשה צמד הענק סטטיק ובן אל יכה גלים ברשת ויגרור תגובות קיצוניות לכאן ולכן. הבוקר השניים שחררו את "נמסטה", בו הם חוזרים אל יצירת "גימיק" קליט שככול הנראה הולך לחרוש את הרדיו והיוטיוב בחודשים הקרובים. המעריצים של הצמד שמשחרר להיטים כמו מכונה משומנת היו, כמו תמיד, חלוקים בדעותיהם, האוהבים טענו כמו מדובר בעוד להיט בטוח מפס הייצור של השניים, בעוד המקטרגים טענו כי בשיר בסינגל מאכזב וילדותי.



"בתור אחד ששומע שירים שלכם, השיר הזה ממש עלוב, ויותר מתאים לילדים בכיתה א'. תעשו הצגות לילדים וזהו", כתב גולש בעמוד הפייסבוק של סטטיק. "בן פח-אל תבורוש, מתי תתחיל ליצור מוזיקה ולא את הזבל שאתה עושה?", הוסיף גולש אחר בעמוד של תבורי.





גם הקליפ עצמו ביוטיוב זכה לכמה תגובות קוטלות: "לא אהבתי. השיר הזה לא יכבוש את מדינה, אני אומר יהיו לכם 4 מיליון צפיות, פלוס זיוף צפיות שאתם עושים", כתב אחד המגיבים. "תקשיבו, זה בטוח השיר האמיתי? זה נשמע יותר כמו פרודיה", הוסיף גולש נוסף. "כולם יאמרו איזה שיר גרוע, ואחרי יומיים כולם ישירו אותו", סיכם גולש שמכיר את הדינמיקה סביב השירים של השניים.











מנגד, רבים גם אהבו את השיר משמיעה ראשונה ופרגנו בעמודים של השניים ברשתות החברתיות. "מדהימים, תענוג לשמוע אתכם ולראות אתכם. לראות לאן הגעתם ועדיין נשארתם בגובה העיניים. שתמשיכו להצליח ולשמח", כתבה גולשת בעמוד של סטטיק. "אחד השירים הכי טובים ששמעתי אני לא יכולה להחליט איזה קטע בשיר אני הכי אוהבת", הוסיפה גולשת אחרת. 

"אתם הכי כישרוניים בעולם, וכל כך משמחים וקלילים, כל שיר שלכם כאילו נגעה בו יד האלוהים", כתבה מעריצה בעמוד של בן אל. "עוד כמה ימים המדינה תעקל מה היא שמעה עכשיו, והשיר יהיה עוד יותר פצצה. השירים שלכם ממש כמו יין ככל שעובר יותר זמן ככה הם משתבחים", סיכם גולש בעמוד של סטטיק.