לשיר למרות האיסור: עמיר בניון (42) זמר ויוצר, פזמונאי ומלחין ישראלי, שתהליך חזרתו בתשובה סוקר בהרחבה בתקשורת, חבר לאחר שנים של יצירה לזמרת הצעירה מורן אהרוני שהתגלתה בעונה הרביעית של תוכנית הכישרונות "כוכב נולד" לדואט חדש ומרגש בשם "נעימת הנשמה". בניון ביצע איתה את השיר למרות איסור ההלכתי "קול באשה ערווה".



על החיבור החדש סיפר עמיר: "לא שרתי עם היום עם נשים כי אסור לעמוד עם האישה ולשיר איתה על הבמה. הפעם החלטתי שאני כן אשיר עם אישה אך לא אופיע איתה. אחותי אמרה לי במהלך העבודה עם מורן שאם הייתה לי עוד אחות היא הייתה שרה כמו מורן. אפשר לשמוע נשים שרות מבלי לראותן ואין צורך לעשות זאת אופן מוחצן. בזכות הטכנולוגיה של היום ניתן ליצור שיר למרות האיסור". מורן הצטרפה לדבריו והוסיפה: "אני באמת מרגישה שעמיר דואג לי כמו אח גדול, לא הרגשנו שהיה חוצץ בנינו".



על כתיבת שירים ופרסומם שיתף עמיר: "אני חש שכל מה שאני כותב לא שייך לי אלא לקהל שלי. אם אני חושב שאפשר לקחת שיר ולהביא אותו באופן מרגש אני חש שמחובתי לעשות זאת. ידוע ששיר של שני זמרים יותר מרגש מזמר אחד ואי אפשר להיות כל הזמן צדיק כמו האפיפיור אחרת השיר הזה לא היה קורה. יש לא למנוע טוב מבעליו. אני שואף פעם חודש להפתיע ולשחרר שיר אחד כל פעם עד שלבסוף אחליט מתי להוציא אלבום שלם. שני סינגלים עומדים לצאת, גם אחד שלי וגם אחד חדש של מורן לבדה".



על עצמה סיפרה מורן אהרוני: "אני חוזרת בכוחות מחודשים לבמות אחרי אותה עונה מדוברת של 'כוכב נולד'. קיבלתי המון השראה בשנים האחרונות ועתה עומד לצאת אלבום חדש שחצי ממנו כולל חומרים שעמיר כתב וחצי חומרים נוספים שאני כתבתי".





עריכה: איתמר זיגלמן