"כל יום לומדים איך מכבים שריפות":גיא ויהל משחררים שיר חדש, "אפילו שקצת מאוחר", מתוך האלבום הטרי "השמש תזרח", וגולשי "מעריב אונליין" מקבלים אותו בהשמעת בכורה. "זהו שיר שהתחיל מתוך המוסיקה, יהל יצר סוג של ביט אווירתי, גיא שמע וכתב על זה מלודיה ומילים", מספרים השניים. "זהו השיר שסוגר את האלבום החדש שלנו 'השמש תזרח'".



גיא מנטש ויהל דורון, בני 32, זכו לחשיפה משמעותית בעקבות ההשתתפות בעונה הראשונה של תכנית הריאליטי של "רשת" "The Voice" בשנת 2012, אך הקריירה המוזיקלית שלהם החלה עוד הרבה לפני שהופיעו בטלוויזיה, כשהוציאו אלבום ראשון באנגלית בשם "RevelDay", אותו כתבו והפיקו בעצמם.





צמד הזמרים-יוצרים, ביססו את מעמדם כאחד מהרכבים המעניינים והמצליחים בישראל בשנים האחרונות וזכו להצלחה מרשימה עם שרשרת להיטים גדולה בשנים האחרונות: "רצים באוויר", "להציל אותי", "תראי אני אוהב", "שעות של אמת", "מרוב אושר", "שמים בוערים" ו-"בא לי לדבר".



השניים זכו בפרס תגלית השנה של אקו"ם, וקיבלו ביקורות מצוינות, וכל הכרטיסים להופעותיהם ברחבי הארץ סולד אאוט מראש. שנתיים מאז אלבומם האחרון "שמים בוערים" שהגיע למעמד של אלבום זהב, הם משחררים את אלבומם הרביעי והמסקרן ממנו יצאו לאוויר הסינגלים "השמש תזרח", "הכל יכול לקרות" ו- "אל תעשי מזה עניין".