מפגש פסגה: החיבור שנוצר בין נינט טייב ודודו טסה, עימו שיתפה טייב פעולה באלבום השני שלה ובמופע של "דודו טסה והכוויתים", הוליד שיר חדש לנינט, "גיבור" אשר יוצא אחרי כמעט שלוש שנים מאז שירה האחרון בעברית.



נינט סיפרה על החיבור עם טסה:  "לפני כמה שנים  פגשתי במקרה את דודו באחד הברים השכונתיים וסיפרתי לו כמה התרגשתי מהאלבום הראשון של הכוויתים ואיזה מאסטרפיס הוא בעיניי. כעבור שנה דודו התקשר ושאל האם ארצה לבצע שיר בערבית באלבום השני של הכוויתים. בתגובה, צרחתי משמחה. שם התחיל החיבור שלי עם גוש הכישרון הזה". 





"ממש סמוך לעזיבתי את הארץ, שלחתי לדודו טקסט שכתבתי וביקשתי שילחין", סיפרה עוד טייב. "כמה שעות אחרי חיכה לי במייל הלחן עם התחלה של עיבוד. "התבשלתי" קצת עם השיר והחלטתי לשחרר אותו לעולם כעת, אני מרגישה שדודו ואני מדברים באותה השפה וזה אך טבעי שהיצירה תבוא לידי ביטוי בשפה האהובה עליי בעולם - מוסיקה."
במקביל לסיבוב ההופעות האמריקאי של אלבומה הבינלאומי  Paper Parachute, הספיקה נינט גם להקליט שוב עם סטיבן ווילסון, מבכירי מוסיקת הפרוגרסיב בעולם, לאלבום החדש שלו. גם הפעם היא תצטרף אליו לסיבוב ההופעות  שלו באירופה ובארה"ב, אך הפעם תופיע לא רק כאורחת מרכזית בהופעה, אלא גם, בליווי ההרכב שלה, כמופע הפותח של הסיבוב בארה"ב.
בכל ביקור בישראל מקפידה נינט להופיע בישראל. בפעם האחרונה הופיעה לבד עם הגיטרה. בביקור הקרוב שלה החודש היא תופיע בסיבוב מצומצם  ב"זאפות" השונות. לסיבוב הנוכחי יצטרף אליה ולגיטרה יותם וייס, פרקשניסט מחונן, מחברי ההרכב הקבוע שלה  ומוסיקאי בזכות עצמו.